ببخشید یادم رفت توضیح بیشتر خواسته بودید :
بله الان با هم رابطه داریم ولی فقط با مسیج من یه چند باری بهش زنگ زدم .ولی دیگه خیال ندارم زنگ بزنم چون حس میکنم غرورم میشکنه بعدشم اصلا اهل قرار بیرون گذاشتنو این حرفا نیستیم چون هم اون سرکارمیره هم من سرکارنرفتم که درسمو ادامه بدم ترسیدم با سرکار رفتنم به هم بیشتر از پیش وابسته بشیم .در مورد هسم که آقا فرزاد گفته کاذبه نمی دونم شاید راست میگه من داغم نمیفهمم در هر صورت همیشه به فکرشم اونم همینو میگه ولی چون دوستا وهمکارای زیادی داشته و داره حدس میزنم ابراز این چیزا از رو عادته نه واقعیت نظر شما چیه ؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)