دوست عزیزم اولا ک بابت پاسخگویی ازتون ممنونممورد بعدی اینکه بنده گدایی نمیکنم منتهی شما زمانی که دلت جایی گیر میکنه هرکاری میکنی که خوشحالش کنی که یه لحظه بخندونیش شاد ببینیش منم چن دلیل داره که میخوام حتی همین دوستی ساده رو با ایشون ادامه بدم دلیل اول اینکه دو سه تا از دوستای پسره من هم با ایشون دوستن دوست که میگم منظورم سلام و احوال و گاهی بیرون رفتن اینطور دوستی سالم و اجتماعی اونوقت در صورتی که اگه من با این خانم رابطه ی دوستیم قطع بشه تقریبا میشه گفت اون دو سه دوستمم از دست میدم چون اونا یا باید با من باشن یا با اون و چون همگی تو یه کلاس و یه دانشگاه هستیم مجبور به انتخاب میشیم بین دو نفر این یه موردمورد بعدی اینکه من خب دوستش دارم نمیخوام نبینمش نمیتونم دوریشو تحمل کنم برام ساده نیست که در کنارش نباشم و میخوام تو تفریحاتشون کنارشون باشم درضمن فراموش کردم بگم سنم رو چون گفتید ب بلوغ فکری نرسیدین من ۲۲ سالمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)