فقط میتونم بگم خیلی خیلی براتون متاسفم.میگم شما خدای نکرده از این همه همدردی کمرتون نشکنه.
من دارم چی میگم و شماها چی میگین.من میگم چطوری فراموشش کنم شماها اومدن چی میگین.
اشکال نداره هر چی دلتون میخاد بگین فقط از خدا میخام که دردو تجربه کنین تا بفهمین درد یعنی چی که نیاین اینجا به جای راهنمایی عقده هاتونو سر من خالی کنن....
اگه کسی بلده چطوری این تایپیکو ببندم راهنماییم کنه لطفا البته یه دوست بدون عقده لطفا









علاقه مندی ها (Bookmarks)