با سلام . اين قضايا واسه هركسي پيش مياد شما هم با توجه به محيط بستهاي كه توش رشد كردين احتمال وقوع همچين چيزي برات محتمل بوده
خواهر من ازدواج مسئله خيلي پيچيده اي هست آدم با حرف كه ازدواج نميكنه .پسرها وقتي بخوان يك نفر رو جذب كنن خيلي حرف ميزنن ولي تو عمل تو اجتماع تو خانواده خودشونن مطمئني همون طوريه؟
ازدواج انقده دردسر داره اونقد سخته .شما رو چه حسابي به عنوان كيس ازدواج بهش فكر ميكني؟
باتوجه به ضعيت اجتماع و سنت ميدونم سخته
ولي اينو به خاطر داشته باش مجرد باشي و سرت به كارت گرم باشه بهتر از ازدواجيه كه هزار جور دردسر و شكست داره
اين آقا يه آدم بيكار هوسرانه كه از سر بيكاري زنگ ميزنه از سر تفنن.
شغلش چيه خانوادش چكارن؟ تحصيلاتش چيه كه انقد برات جذابه؟
منم مزاحم تلفني دارم. اگر برا خودت ارزش قائلي تو هر گوشي گزينه بلاك كردن داره نه ميتونه زنگ بزنه نه اس بده همش تو يه قسمت بلاك ميشه.
در پناه حق








علاقه مندی ها (Bookmarks)