به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 96 [ 22:06]
    تاریخ عضویت
    1394-9-23
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    626
    سطح
    12
    Points: 626, Level: 12
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nardil نمایش پست ها
    با سلام
    درکت میکنم، چیز عجیبی نیست، گاهی بعضی از ادما تو شرایطی بزرگ میشن و با کمبودهایی مواجهن حتی خود من! که اتفاقات عجیب تر از این هم ممکنه براشون اتفاق بیافته، اینکه یه پسری بیاد تو این سن بهت نزدیک بشه و بهت بگه دوستت دارم و تو تحت تاثیر این محبت دروغین!!! قرار بگیری و رابطه ای هر چند مجازی باهاش برقرار کنی طبیعیه، مخصوصا اگر اون پسر خوش صحبت و سر زبون دار باشه، اما ادامه ی این ارتباط دیگه عقلانی نیست، میدونی چرا؟ چون ارزش تو این مقدار نیست، لیاقت تو این رفتاریه که میبینی؟ کسی که با تو هست باید در مقابلت احساس مسئولیت کنه، باید احساس تو براش مهم تر از هر چیزی باشه، باید به روحیه ی تو فکر کنه، باید آبروی تو براش مهم باشه، راحتی تو مهمترین هدف زندگیش باشه، همیشه برای ارامش و اسایش تو بجنگه، پیشرفتت ارزوی اون باشه، بهت کمک کنه تا راحتتر به کارات برسی و مسیر رسیدن به اهدافتو اسون تر کنه، باهات در نهایت مهربونی و شفقت رفتار کنه، همیشه بخواد کنارت باشه و برای ازدواج اقدام کنه، عزیزم به خودت همیشه بها بده، کسی که فقط میخواد ازت مفت منفعت بگیره واقعا ارزش مرد خظاب کردنو داره که تو بخوای باهاش ازدواج کنی یا نه؟اون تو رو دوس نداره بلکه چون تو مفتی و هیچ هزینه ای و مسئولیتی براش نداری میاد سراغت!!!! متاسفانه خیلی از دخترای ساده مثل من و شما تصور میکنیم وقتی پسری مدام سراغمون میاد با اس ام اس و پیامک و ... یعنی خیلی عاشق و شیفته ی ماست ولی اشتباه میکنیم، اونا میان سراغ ما بدون هدف مشخص، چون ما مفتیم!!! هیچ هزینه ای براشون نداریم، راحت میتونن استفاده شونو بکنن و برن بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنن، این هزینه میتونه هزینه کردن از مالشون، احساسشون، آبروشون، وقتشون و... باشه که مطمعنا برای شما هزینه نمیشه!!! من خودمم گفتم که ناراحت نشی ولی باید دیگه بیدار بشی!!! تو رو میخواد هزینه کنه، از همه چیشم باید هزینه کنه چون تو هم از همه چیت داری هزینه میکنی وگرنه بره
    دوست عزیز سپاسگذارام از حرفات واقعا خیلی تاثیر مثبت داشت رووم.
    بیشتر حرفایی که دوستان و شما زدین خودمم میدونم ولی وقتی شما میگین تاثیر مثبت رووم میذاره..
    از سایر دوستانیم که این تایپیک رو مطالعه میکنن خواهشمندم نظر بدن.

  2. 3 کاربر از پست مفید دردی عجیب تشکرکرده اند .

    nardil (جمعه 26 شهریور 95), پریا 66 (شنبه 27 شهریور 95), نیکیا (جمعه 26 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.