نقل قول نوشته اصلی توسط پولاد مرد نمایش پست ها
این همه احساسات و تصمیم ها و نتایج رو فقط و فقط با تماس تلفنی و پیامک گرفتید؟؟؟
یعنی تا الان ننشستین یک ساعتی با هم حرف بزنید؟؟؟
نه چون شهر ما خیلی کوچیکه امکان ملاقات حضوری نداشتیم و منم بخاطر عذاب وجدان از پنهان کاری این قضیه نمیتونستم.
شاید اگه این قضیه رو یکی دیگه مطرح میگرد من فقط میتونستم بخندم بگم چه بچگانه ولی متاسفانه خودم ب طرز عجیبی دارم رنج میبرم و افسردگی هم گرفتم.اصلا برام قابل هضم نیس با این سن و سال اینقد راحت فریب خورده باشم و بازیچه شده باشم