به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 شهریور 96 [ 00:37]
    تاریخ عضویت
    1394-4-23
    نوشته ها
    641
    امتیاز
    12,858
    سطح
    74
    Points: 12,858, Level: 74
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 392
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 767 در 424 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام عزیزم متاسفم اما بطور کلی راهکار درست برای مواقع عصبانیت:
    وقتی همسرت قاطی کرده شما یه لحظه بخودت بگو باید خونسرد باشم وفقط سکوت کن و بطور فعالانه گوش کن یعنی اون حس کنه داری باهاش همدلی میکنی اگه حرفش حقه سری به معنای تایید تکون بده و هراز گاهی بگو حق با توست اگه نه فقط سکوت
    بذار اینقدر بگه تا اروم بشه بعد سعی کن بری اتاق یا اشپزخونه خودت رو مشغول کنی شک نکن چند دقیقه تا چند ساعت دیگه خودش میاد جلو چون در خودش احساس
    پشیمانی میکنه البته نمیگه ببخشید و...... مردا اکثرا معذرت نمیخان اما میگه مثلا ناهارچی داریم؟؟ این خودش یعنی غلط کردم
    شما باید اروم اما سر سنگین باشی نه که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ولی هواست باشه موقعیت رو بسنج که چقدر سرسنگین باشی چون ممکنه ایشون دوباره قاطی کنه منظورم نه شاخ شنگول باش نه عصبی
    فقط اروم اما غمگین ،بدون گریه
    خودش میاد از دلت درمیاره البته اگه اومد معذرت خاهی یکم سنگین باش ولی کش نده بیش از حد و پس نزن تا دفعه دیگه زودتر بیاد جلو
    اما بذاریکی دوروز دیگه که خیلی عشقولانه اید بهش بگو من ازت توقع ندارم اون حرفهارو بزنی تو تکیه گاه منی و اون حرفها در شان تو نبود و.....
    فقط دلخوریهات رو تو خوشیها بگو البته قبلش ازش تعریف کن و هندونه بذار.....

    - - - Updated - - -

    سلام عزیزم متاسفم اما بطور کلی راهکار درست برای مواقع عصبانیت:
    وقتی همسرت قاطی کرده شما یه لحظه بخودت بگو باید خونسرد باشم وفقط سکوت کن و بطور فعالانه گوش کن یعنی اون حس کنه داری باهاش همدلی میکنی اگه حرفش حقه سری به معنای تایید تکون بده و هراز گاهی بگو حق با توست اگه نه فقط سکوت
    بذار اینقدر بگه تا اروم بشه بعد سعی کن بری اتاق یا اشپزخونه خودت رو مشغول کنی شک نکن چند دقیقه تا چند ساعت دیگه خودش میاد جلو چون در خودش احساس
    پشیمانی میکنه البته نمیگه ببخشید و...... مردا اکثرا معذرت نمیخان اما میگه مثلا ناهارچی داریم؟؟ این خودش یعنی غلط کردم
    شما باید اروم اما سر سنگین باشی نه که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ولی هواست باشه موقعیت رو بسنج که چقدر سرسنگین باشی چون ممکنه ایشون دوباره قاطی کنه منظورم نه شاخ شنگول باش نه عصبی
    فقط اروم اما غمگین بودن گریه
    خودش میاد از دلت درمیاره البته اگه اومد معذرت خاهی یکم سنگین باش ولی کش نده بطش از حد و پس نزن تا دفعه دیگه زودتر بیاد جلو
    اما بذاریکی دوروز دیگه که خیلی عشقولانه اید بهش بگو من ازت توقع ندارم اون حرفهارو بزنی تو تکیه گاه منی و اون حرفها در شان تو نبود و.....
    فقط دلخوریهات رو تو خوشیها بگو البته قبلش ازش تعریفکپ و هندونه بذار.....

    - - - Updated - - -

    سلام عزیزم متاسفم اما بطور کلی راهکار درست برای مواقع عصبانیت:
    وقتی همسرت قاطی کرده شما یه لحظه بخودت بگو باید خونسرد باشم وفقط سکوت کن و بطور فعالانه گوش کن یعنی اون حس کنه داری باهاش همدلی میکنی اگه حرفش حقه سری به معنای تایید تکون بده و هراز گاهی بگو حق با توست اگه نه فقط سکوت
    بذار اینقدر بگه تا اروم بشه بعد سعی کن بری اتاق یا اشپزخونه خودت رو مشغول کنی شک نکن چند دقیقه تا چند ساعت دیگه خودش میاد جلو چون در خودش احساس
    پشیمانی میکنه البته نمیگه ببخشید و...... مردا اکثرا معذرت نمیخان اما میگه مثلا ناهارچی داریم؟؟ این خودش یعنی غلط کردم
    شما باید اروم اما سر سنگین باشی نه که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ولی هواست باشه موقعیت رو بسنج که چقدر سرسنگین باشی چون ممکنه ایشون دوباره قاطی کنه منظورم نه شاخ شنگول باش نه عصبی
    فقط اروم اما غمگین بودن گریه
    خودش میاد از دلت درمیاره البته اگه اومد معذرت خاهی یکم سنگین باش ولی کش نده بطش از حد و پس نزن تا دفعه دیگه زودتر بیاد جلو
    اما بذاریکی دوروز دیگه که خیلی عشقولانه اید بهش بگو من ازت توقع ندارم اون حرفهارو بزنی تو تکیه گاه منی و اون حرفها در شان تو نبود و.....
    فقط دلخوریهات رو تو خوشیها بگو البته قبلش ازش تعریفکپ و هندونه بذار.....
    ویرایش توسط ستاره زیبا : یکشنبه 14 شهریور 95 در ساعت 14:07


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  2. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  3. وقتی عصبیو نا آرومم نمیتونم خودم رو کنترل کنم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 11:01
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.