سلام
به خاطر اراده قوی و موفقیت ها و تجربه هاتون بهتون تبریک می گم
اینقدر اینجا پسرها اومدن نوشتن من سی و ... سال دارم دکترا دارم شغل ندارم. تقصیر فلانی و بهمانی است که من پول ندارم کار ندارم تخصص ندارم ...
خوندن پست شما حس خوبی داشت![]()
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلام
به خاطر اراده قوی و موفقیت ها و تجربه هاتون بهتون تبریک می گم
اینقدر اینجا پسرها اومدن نوشتن من سی و ... سال دارم دکترا دارم شغل ندارم. تقصیر فلانی و بهمانی است که من پول ندارم کار ندارم تخصص ندارم ...
خوندن پست شما حس خوبی داشت![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
Sob (شنبه 13 شهریور 95)
تشکرشده 0 در 0 پست
ممنونم . لطف داری. مرسی از انرژی مثبتت
- - - Updated - - -
البته من موفقیت رو این ها نمیدونم . احساس میکنم خیلی چیزها هست که هنوز انجام ندادم . به خاطر همینم هست تصمیم به مهاجرت گرفتم و میخوام توی یه کشور دیگه درس بخونم . از صفر . اما خوب دغدغه ای اصلیم فقط سنم هست که نگرانی ایجاد میکنه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)