به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 113

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آبان 00 [ 11:30]
    تاریخ عضویت
    1395-3-22
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    8,590
    سطح
    62
    Points: 8,590, Level: 62
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 160
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6

    تشکرشده 113 در 56 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عشق آفرین نمایش پست ها
    سلام. هانلی جان، قضاوت از روی حدس و گمان روش مطلوب و پسندیده ای نیست. گاهی حتی چیزی که با چشم هم دیدی نباید باور کنی، چون شاید توضیح قانع کننده ای براش وجود داشته باشه. مورد دیگه تجسس شماست. این کار صحیح نیست که شما بخواین یک مرد بالغ رو کنترل کنید. نگرانی شما رو برای همسرتون درک میکنم، اما اینکه استتار کنید قایم بشید و تعقیب و گریز و کنجکاوی در گوشی و غیره ، این کمکی به زندگی شما نمیکنه. اگر مشکلی هست بایستی دو طرفه گفت و گو و حل بشه. چرا باید منفعل باشید و احساستون رو سرکوب کنید و صبح تا شب پنهانی گریه کنید؟ برعکس لازمه از احساستون برای هم شفاف سازی کنید، اما به شرطی که بخواین به هم کمک کنید، نه اینکه همدیگرو متهم کنید.
    به هر حال پیشنهاد میکنم در قدم اول دست از تجسس و قایم موشک بازی بردارید، نگاهتون برای کمک به هم خیر خواهانه باشه و همدیگرو قضاوت نکنید، این یک سیکل بی نتیجه است. یک بار شفاف و صادقانه با هم صحبت کنید و اگر لغزشی از جانب ایشون هست، اگر نگرانی و بی اعتنادی از جانب شما، در تعامل با هم کمک کنید به هم مشکلتون حل کنید.
    ممنون از پاسختون عزيزم
    من چند بار نشستم و خيلى دوستانه باهاش خواستم در اين مورد صحبت كنيم، ولى اون هميشه ميگه مشكل خودته و به من مربوط نميشه، گفت اگه يكبار ديگه با من در مورد اين موضوع صحبت كنى ميرم و بهت خيانت ميكنم بعدش هم طلاقت ميدم. گفت اينكه تو بى اعتماد هستى مشكل خودته و به من مربوط نميشه. بهش ميگم من بعضى چيزها از سمت تو ديدم و در من نسبت به تو شك ايجاد شده بهتره كارى كنيم اعتماد قبل من يه جورايى برگرده، اونم عصبانى ميشه داد ميزنه و ميگه تو لياقت زندگى پاك ندارى( در حاليكه من صددرصد مطمئنم همسرم بهم خيانت كرده) ميگه من كارى نكردم و همش ساخته ذهنته و ميگه تو دارى با اين حرفات منو تشويق به خيانت ميكنى. گفتم اگه همچين مشكلى براى تو پيش ميومد من با جان و دل هر كارى از دستم ساخته بود براى اينكه اعتمادت برگرده انجام ميدادم، تو هم يك كارى واسم بكن كه من ازت مطمئن شم، ولى همسرم اصلا منطقى نيست و همش داد ميزنه، دفعه آخر هم كه دو ماه پيش بود كلا باهام قهر كرده بود كه چرا به من اعتماد ندارى. گفت اگه يك بار ديگه از اين بحثا بشه يا متوجه بشم بهم اعتماد ندارى ميرم و بهت خيانت ميكنم. منم مجبورم همش فيلم بازى كنم.
    دليل تجسس و تعقيب من فقط واسه اينه كه يه چيزى دستم بياد و با كسى كه خيانت ميكنه و قابل اعتماد نيست زير يك سقف نرم. من فرصت زيادى براى ادامه نامزدى ديگه ندارم، قبل از اينكه قرار عروسى گذاشته بشه بايد و بايد يه چيزايى دستم بياد. چون اگه واسه عروسى بخوان وقت تعيين كنن اگه بگم منتظر بمونيم كه قبول نميكنن چون دليلى واسه منتظر موندن نداريم، اگه بگم طلاق ميخوام كه باز هم دليلى واسه طلاق ندارم. الان چند وقته همسرم ميگه واسه شهريور يه جشن بگيريم و بريم مسافرت و بيايم زندگيمون رو شروع كنيم من هنوز هيچ جوابى براش ندارم. البته همسرم هم فقط در حد حرفه صحبت هاش، حس ميكنم اونم علاقه زيادى واسه شروع زندگى با من نداره، چون منم اگه مثل اون سرم جاى ديگه گرم بود تمايلى واسه عروسى نداشتم.
    اگه الان زير يك سقف بوديم و بچه داشتم شايد مجبور بودم ادامه بدم و تجسس و تعقيب جز ضرر، هيچى برام نداشت ولى الان اگه بشينم و به كارها و خيانت همسرم چشم بپوشم اشتباه كردم. من شديدا به يه مدرك نياز دارم ولى اون خيلى زرنگتر از اين حرفاست، چون موقعيت هاى خيلى زيادى داره كه من كارى از دستم ساخته نيست واسه مچگيرى. مثلا تو كارخونه يه جايى هست كه در جداگانه داره و ميتونه راحت اونجا هر كارى انجام بده و چون اون محدوده محيطش جوريه كه نميشه رفت و وايستاد نميتونم خيلى تعقيبش كنم يا هزارتا موقعيت ديگه كه توضيحش زياده. فقط من الان مشكلم اينه كه ميخوام يه چيزى از همسرم دستم بياد و ازش جدا بشم ولى متاسفانه هيچ كارى از دستم ساخته نيست.
    شما ميگين من چيكار كنم؟؟؟؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Hanli تشکرکرده است .

    nahid-111 (یکشنبه 07 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.