سلام دوست عزیز
کسی نمیتونه شما رو مجبور به کاری کنه. نظرات دوستان رو دیدی و تقریبا همه نظرشون این هست که زن و شوهر همقد یا مرد بلندتر باشه.
دلایلی هم که وجود داره برای این امر قطعا فقط از جنبه ظاهری نیست و در بسیاری از ابعاد روحی زندگی تاثیر میذاره... حالا با تمام این حرف ها ظاهرا الان هم شخص دیگه ای رو در نظر گرفتی که قد بلندتر هست.ظاهرا شما روی این قضیه اصرار فراوان داری که حتما زن قدبلندتر بگیری!! خب بگیر. ولی حداقل صحبت های چنتا روانشناس و مشاور معروف رو گوش کن و عواقب اینجور انتخاب رو هم بپذیر!

* اگر سوال شما درباره مورد جدید مربوط به قد نیست فکر کنم باید تاپیک جدید بزنید.