سلام ... میدونم اینجا جاش نیست واقعا عذر میخوام.
اما میشه تاپیک من رو بخونید آقای باغبان... من هم دیر یا زود همین مشکلو پیدا میکنم و چه بسا الآن توی کوهی از مشکلم... من دو هفتس تاپیکو ایجاد کردم و دارم التماس میکنم برای راهنمایی...خواهش میکنم از کارشناس ها...
http://www.hamdardi.net/thread-42567.html








علاقه مندی ها (Bookmarks)