یگو باشه میرم.
بعد خودش و پدرت و مادرت و... هرکی اونجاست میگن نه نرو! حیف تو نیست با لیسانس صبح تا شب بری سر کار برای 200 تومن! دیگه از این حرفا نمیزنه.
تشکرشده 1,144 در 414 پست
یگو باشه میرم.
بعد خودش و پدرت و مادرت و... هرکی اونجاست میگن نه نرو! حیف تو نیست با لیسانس صبح تا شب بری سر کار برای 200 تومن! دیگه از این حرفا نمیزنه.
persiangirl (یکشنبه 03 مرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)