متاسفانه به این سادگی ها نیست.
قدم در راهی گذاشتید که در روال زندگی تون در اینده بسیار تاثیر گذار است.
وقتی کسی خربزه می خوره باید پای لرزش هم بشینه.
این کار شما تبعاتی داره و برای خروج از این مرحله اول از همه باید تبعاتش رو بپذیرید.
معمولا برای آقایون خیلی سنگین تمام می شه که بخوان غرورشون را زیر پا بگذارند و ابراز پشیمانی کنند.
ولی متاسفانه خالی خالی نمی شه قضیه را تمام کرد . احتیاج است از بزرگ تری کمک بگیرید که در این راه هم شما رو حمایت کند و هم نظارت.
لازم است با کنار گذاشتن غرورتون در کنار یک متخصص یک سری آگاهی ها نسبت به زندگی به دست بیارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)