با سلام
یادت باشه دیگه هیچوقت به شوهرت نگی تو نمیتونی چیزی بخرت پول نداری و ...
اینا دقیقا غر زدن های بی مورد هست که هر کسی رو ذله می کنه چه برسه به اینکه اون فرد شوهر شما باشه
یه کم با احترام بیشتری صحبت کن
به قولی ما قرار نیست برای خالی کردن خودمون دیگران رو پر کنیم اونم پر از خشم
فعلا شاید به خاطر هیجانات اول ازدواج شوهرت این اخلاق رو تحمل بکنه به مرور جبهه گیری می کنه و خیلی مسائل ممکنه برات پیش بیاد
اینکه از گم شدن انگشتر ناراحت باشی خیلی طبیعیه ولی اینکه طلبکار باشی و غر بزنی و به زمین و زمان ایراد بگیری اصلا طبیعی نیست
از این موقعیتها زیاد ممکنه برات پیش بیاد باید صبر کنی و مراقب باشی در شرایط خشم و ناراحتی به هیچکس توهین نکنی و غر نزنی مخصوصا اگر اون شخص همسرت باشه
مراقب زندگیت و همینطور حرمتها و علاقه بینتون باش
با این برخورد ذره ذره همشو از دست میدی
مطمئن باش دفعه دیگه که اینجوری برخورد کنی شوهرت همین برخورد این دفعه ات رو هم با خودش مرور می کنه و دیرتر میبخشدت و دفعات بعدی به همین شکل
اگر به همین شکل ادامه بدی روزی میرسه که دیگه کار به دعوا و قهرهای طولانی مدت و حتی غیر قابل برگشت میرسه
مراقب زندگیت باش. خودخواه نباش و فقط به تخلیه درونی خودت فکر نکن به احساس دیگران هم فکر کن
موفق باشی
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)