سلام عزیزم زمانی که ادم عاشق کسی میشه حاضره براش هرکاری کنه مواظبه ناراحتش نکنه حالا چه موقعه یه نفر عاشق ادم میشه؟؟؟زمانی که حس کنه طرفش همه جوره قبولش داره تاییدش میکنه مثل یه رفیق صمیمیه اصلا بهش گیر نمیده وقتی باهاش هست ازاده خودشه ازش نمترسه چون طرفش پذیرفتتش
پس هر وقت تونستی با شوهرت رفیقبشی دیگه نترس ازین به بعد هرکار دوس داره میکنه ایشون وقتی عاشقت بشه هرکار دوست داری رو میکنه و کارایی که دوست نداریرو یا نمیکنه یا پنهونی میکنه پس ترست از چیه؟
یا ایشون قبول داری که ادم درستیه حتی پنهون کاریش خللی در زندگیت ایجاد نمیکنه یا قبولش نداری و بهش اطمینان نداری که اونوقت به انتخابت شک کردی پس مقصر خودتی
اول بشین با خودت کنار بیا بگو خوب دلیل اینکه اینقدر از سیگار بدم میاد چیه که حاضرم زندگیم خراب کنم بخاطرش !!!!
ایا ایشون معتاده که خمار بشه و ...
ایا باعث میشه از کار بیکار بشه و هزار ایا دیگر
نه اینا نیست فقط بحث سلامتیه و شما هر گز نمیتونی بیش از کسی نگرانش بشی کاسه داغتر از آش پس اول با خودت کناربیا البته شاید بترسی که دیگران متوجه بشن باید ازش بخای اگه به هر دلیل نمیتونه کنار بذاره حداقل بخاطر شما اشکارا نکشه
اگه دیدیش بهش بگو من دوست دارم و سلامتیت برام مهمه با این حال اگه فکر میکنی با کم کردنش میتونی به سلامتیت بیشتر برسی این کار رو بکن بگو میذارم به عهده خودت میدونم با علاقه ای که بهم داری از پسش برمیای دیگه هم در موردش ازت نمیپرسم چون خودت عاقلتراز اونی هستی که من بخام پیگیر باشم من بهت مطمینم که میتونی ترکش کنی چون در تو میبینم که اراده قوی داری پس بخودت محول میکنم هر جور که دوسداری عمل کنی کمش کن تا روزی یکی برسی بعد اون حتما میتونی دیگه هراز گاهی و بعد اون دیگه اصلا








علاقه مندی ها (Bookmarks)