سلام.
تبریک میگم بابت بیرون اومدن از یک زندگی اشتباه که قطعا در آینده باعث نابود شدن روح و روانتون میشد.
در مورد این وقایع دو احتمال وجود داره:
1- این آقا تمام این کارها رو بهانه کرده تا جدا بشه. که در این صورت شخصی که در همون اول راه جا بزنه، بهتره که بره برای همیشه و زندکی با چنین فردی شکل نگیره.
2- این آقا واقعا به این چیزهایی که گفته اعتقاد داره! که در این صورت خداروشکر کن تموم شد و راحت شدی. کسی که با یه شیشه شکستن و خرافات و استخاره و این چیزها بخواد زندکی رو پیش ببره پس فردا تو زندکی با شکسته شدن یه لیوان آب پدر اون زندکی رو در میاره!!
در مورد استخاره:
من در 21 سالگی در اوج احساسات و حماقت با همکلاسیم ازدواج کردم. 6 ماه بعد جدا شدیم و هر دو ضربه خوردیم. اما نکته جالب توجه اینه که هم خونواده من هم خونواده ایشون پیش از عقد استخاره کرده بودن و هر دو استخاره "خیلی خوب" در اومده بود! ولی نتیجه زندگی ما فاجعه شد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)