سلام
خانوم
به نظرتون مشکل ریشه یابی اگر بشه، نا خودآگاه نوع برخورد مناسب هم پیدا میشه!
مثلا همسرتون با دوست صمیمی اش چگونه صحبت میکنه؟
همسرتون ذاتا آدم شوخ طبعی هست؟
همسرتون رو اطرافیان آدم با ادبی میدونند؟
-------------
یه وقت میبینید که همسرتون کودک درون پرجنب و جوشی داره و بسیار شوخ طبع هست. از این رفتار برای تلطیف اوضاع بهره میبره و انتظار داره باهاش همراه بشید.
از طرفی وقتی شما باهاش همراه نشید، همسرتون میاد تاپیک میرنه، من دوست دارم همسرم شوخ باشه، سر به سر هم بگذاریم و لحظات شادی داشته باشیم.
که اگر اینجوری باشه شما میتونید جو رو به سمت مسائل طنزآمیزی ببرید که مطلوبتون هست.
----------
در هر صورت تا از ذهن همسرتون با خبر نشدید تصمیم نگیرید!
بهترین کار صحبت منطقی با ایشان هست.
در زندگی مسائل مهمتری براتون اتفاق میافته که لزوم گفتگو بسیار احساس میشه، باید بتونید رابطه و مشکلاتتون را بر محور گفتگو پیش ببرید.
موفق و پیروز باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)