سلام عزیزم
دوست خوبم خود شما هم میدونین که الان شرایط ازدواج تو کشور نسبت به حتی 5 سال پیش خیلی تغییر کرده و الان سن ازدواج واقعا بالاتر رفته و تعداد دختران بالای سی سال مجرد در شهرای بزرگ کشور واقعا زیادتر شده و تعداد ازدواجای بالای سی سال هم برا دخترا واقعا بیشتر شده...برا همین با این لحن حرف زدن که شاید سی ساله بشی و هنوز مجرد باشی همچین لحن قشنگی نیست و یه مقدار بر میخوره مثه این میمونه که بگیم با توجه به وضع جامعه الان دیگه احتمال اینکه پسری بالای سی بدون رابطه قبل ازدواج باشه خیلللی کم هست!!خب این به بعضی پپسرا شاید بر بخوره و در توجیهش هم بگیم که واقعیت تلخ هست و جامعه مثلا الان اینطوری هست و این نگرش وجود داره!!!منم به قسمت اعتقاد دارم ولی باید توجه کنیم که شرایط جامعه چظوری هست و عزت نفس خانمها رو با این حرف که بالای سی رسیدی و هنوز مجردی زیر سوال نبریم مهم لحن صحبت هست اگه نه قسمت و سرنوشت که بحثی جداگانه داره...
به هر حال در مورد صاحب تاپیک منم کاملا عقیده دارم که سختگیری بیش از اندازه درست نیست و وقتی ظاهرش به دل خود شما نشسته دیگه همین کافی هست و مهم خود شمایی و حواست باشه که از فرصتای زندگیت استفاده کنی و قدر موقعیتهاتو بدونی و سعی کنی با چشم باز همه جانبه طرفتو بشناسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)