به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام عزیزم
    دوست خوبم خود شما هم میدونین که الان شرایط ازدواج تو کشور نسبت به حتی 5 سال پیش خیلی تغییر کرده و الان سن ازدواج واقعا بالاتر رفته و تعداد دختران بالای سی سال مجرد در شهرای بزرگ کشور واقعا زیادتر شده و تعداد ازدواجای بالای سی سال هم برا دخترا واقعا بیشتر شده...برا همین با این لحن حرف زدن که شاید سی ساله بشی و هنوز مجرد باشی همچین لحن قشنگی نیست و یه مقدار بر میخوره مثه این میمونه که بگیم با توجه به وضع جامعه الان دیگه احتمال اینکه پسری بالای سی بدون رابطه قبل ازدواج باشه خیلللی کم هست!!خب این به بعضی پپسرا شاید بر بخوره و در توجیهش هم بگیم که واقعیت تلخ هست و جامعه مثلا الان اینطوری هست و این نگرش وجود داره!!!منم به قسمت اعتقاد دارم ولی باید توجه کنیم که شرایط جامعه چظوری هست و عزت نفس خانمها رو با این حرف که بالای سی رسیدی و هنوز مجردی زیر سوال نبریم مهم لحن صحبت هست اگه نه قسمت و سرنوشت که بحثی جداگانه داره...

    به هر حال در مورد صاحب تاپیک منم کاملا عقیده دارم که سختگیری بیش از اندازه درست نیست و وقتی ظاهرش به دل خود شما نشسته دیگه همین کافی هست و مهم خود شمایی و حواست باشه که از فرصتای زندگیت استفاده کنی و قدر موقعیتهاتو بدونی و سعی کنی با چشم باز همه جانبه طرفتو بشناسی
    ویرایش توسط gisooo : چهارشنبه 19 خرداد 95 در ساعت 00:38

  2. 2 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (چهارشنبه 19 خرداد 95), توت فرنگی (چهارشنبه 19 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل من چیه که با وجود نجابت خواستگار ندارم ؟ ملاک آقایون چیه؟
    توسط roya22 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 10:44
  2. شیوه پاسخ به خواستگاری
    توسط جاودان در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 مرداد 90, 18:08
  3. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 بهمن 87, 19:06
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 16:59
  5. شکستن قول-شاید آقایون بهتر بتونن راهنمائیم کنن
    توسط separ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 87, 12:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.