به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 98 [ 21:00]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    156
    امتیاز
    7,418
    سطح
    57
    Points: 7,418, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    808

    تشکرشده 404 در 138 پست

    Rep Power
    46
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nokte نمایش پست ها
    من نزدیک به دوماه سر موضوعی خیلی دعا کردم اما کوچکترین گشایشی ندیدم.
    جبین گره مکن از هر بدی که پیش اید
    که از ان تو یک روی صفحه می خوانی
    به روی دیگر ان نعمتی نهفته خدای
    که به شکر اندرش تا روز محشر نتوانی

    و اخر سر غمگین و ناامید و از قبل دل مرده تر شدم
    نمیدونم چی دعا کردید ولی همین که می فرمایید دل مرده شدید پس دعا نکردید
    که من ادم بدبختی هستم و کسی صدامو نمیشنوه.
    کی ؟؟؟منظورتون این که خدا صداتون و نشنیده.!!! اون که نگفته میدونه ما چی می خواییم
    شاید این ماییم که نمی شنویم

    تنمیگم مراسم دعا گرفتم یا نذر فلان کردم .اما در حد توان و دل خودم سعی کردم .بیشترش در توانم نبود یا اصلا بلد نبودم.اما به هیچی نرسیدم
    اشکال اینه که ما دعا نمی کنیم... میگیم خدایا اونی که من میگم...و این یعنی زیر سوال رفتن همه ادعاهامون...به بیان بهتر خدا مچمون و میگیره!!
    ادمها هزار تا کار می کنن به یه دلیل ولی خدا یه کار میکنه به هزار ا دلیل

    تاحدی که امروز به قدری ناراحت بودم که افکار خودزنی و خودکشی داشتم.
    پناه بر خدا!!! پاشو خودتو جمع کن. دنبال راه کار باش
    وضعیتو از اینی که هست دردناک تر نکن


    توی اینترنت فقط اینجا رو میشناسم وهمیاری رو که اونجا اصلا کسی نیست دیگه


    ادم چطور میتونه دلشو صاف بکنه؟
    متوجه منظورتون نشدم
    من قبلا ماه رمضون ها خیلی حالم خوب بود ولی الن یکی دوساله به خاطر بیماری و مصرف دارو نمیتونم روزه بگیرم. و اون حال معنوی رو هم ندارم
    برای داشتن حال معنوی توهر ماهی میتونید
    به نظرتون از کجا میفهمی که به صلاحت نیست یا دعات درست نیست؟با گذشت زمان میفهمید .برای من که اینجوری بوده
    من ادم افسرده و بی انرژی هستم و بیشتر از این در توانم نبود.
    شده تا حالا اماده دعا شی ولی همین که بخوای شروع کنی بگی اینو میخوام اونو میخوام ...ولی بگی ...نه خدایا تو رو می خوام

    دوستان خوبم نظر بدید لطفا
    نقل قول نوشته اصلی توسط nokte نمایش پست ها
    از طرفی میگن دعا کنید خدا میده همه چیز دست خداست.
    منظورتون از اینکه خدا میده اینکه: خدایا اونی رو بده که من میخوام وگرنه......خب این که نشد!!!!
    فک نکنید درکتون نمی کنم ....خودم خیلی در گیرم ....

    اما من سر سوزنی ندیدم.حتی ندیدم که بهم بگه این خواسته مناسبتن نیست یا حتی سرسوزنی منو بهش دلخوش کرد. هیچی جواب نگرفتم.
    اشکال از گیرنده هاتون نیست؟؟؟
    فقط هر روز اسفته تر شدم و با کارهام و رفتارای خودم بیشتر خودمو اذیت کردم. میخواستم کمی راه رو بهم نشون بده یا حتی منو نهی بکنه اما هیچی

    شما میدونی من یکماهه از بس اشفته م نتونستم نصف روز بزارم و اطاف=قمو مرتب کنم .هیچکدوم از کارایی که دو.ست داشتمو نتونستم انجام بدم. حتی وقتی سریال مورد علاقمو که خیلی دوست دارم میزاشتم صدبار وسطش قطع میکردم از بس حالم ناجور بود
    تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو می گوید
    تو را در بی کران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد

    من سرکار نمیرم ولی توی خونه برای این و اون گاهی کارایی رو انجام میدم نیمدونید با چه زجری انجام میدادم
    از چه دلتنگ شده ای ؟ دل خوشی ها کم نیست مثلا همین خورشید
    حالا اینها وصف حالم بود.من جواب سوالم رو نگرفتم.
    دعام مشکل داره؟
    این جور که بوش میاد بله
    به صلاح نیست؟
    دلمو چططوری صاف کنم؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    یا حتی دعای خوب چطوریه.
    هر دعایی که دلتون میخواد ....هیچ نظم و ترتیبی مجو هر چه می خواهد دل تنگت بگو

    البته من دیگه کاملا ناامیدم و اصلا امیدی ندارم برای اون خواسته م.یعنی اینقدر اذیت شدم که
    اصلا دیگه نمیخوام.
    افرین دارید به جاهای خوبی می رسید فک کنم جواب تاپیکتون همینه
    اما هرلحظه خودمو ازار میدم. الان بیشتر میخوام توی یک پروسه چند هفته ای فکرمو از موضوع بردارم هرچند خودم نمیخوام چون برام مهم بود.ولی دیگه امیدی هم ندارم

    - - - Updated - - -

    از اینجا بگم
    چون حالم خرابه
    شاید همه اینها مقدمه ایه برای رسیدن به جاهایی که وقتی بهش رسیدید دیگه حاضر نباشید با هیچی عوضش کنید

    لطفا دوستان برام دعا کنن وخیلی ازتو.ن ممنونم
    شماهم لطفا برای من دعا کنید
    نمی دونم خانومید یا اقا ولی در کل دوست من،
    اگه گاهی خسته میشید اگه گاهی اشکتون در میاد اگه گاهی می ترسید اگه گاهی گله می کنید... اشکالی نداره همش گذریه!!
    فقط به شرطی که بدونید... بهتره بگم ایمان داشته باشید که
    خالقتون حواسش به همه چیز هست و اونه که امور شما را اداره میکنه .در ضمن شما رو خیلی دوست داره برای همین الان زنده اید...

    من خودم همین الان اشکهام و پاک کردم اومدم نشستم پای همدردی، خصوصا این چند روز سر بالایی نفس گیری بود زندگیم...تو یه جنگ سختی ام...ولی امید دارم تو این ست هم از دنیا ببرم. اصلا قول میدم که این بازی رو هم ببرم.
    شما چی؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید هلیاجون تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (چهارشنبه 19 خرداد 95), nokte (چهارشنبه 19 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 1 مقدمه: معنی و معنادرمانی چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معنا و هدف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 99, 22:09
  2. علت صدای مفاصل چیست؟
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 خرداد 91, 22:57
  3. 1 - تکنیک قصد متضاد چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن تکنیک ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 21:16
  4. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.