ممنون اقا محمدرضا.از همه حرفتون
اما من جواب سوالم رو نگرفتم از طرفی میگن دعا کنید خدا میده همه چیز دست خداست. اما من سر سوزنی ندیدم.حتی ندیدم که بهم بگه این خواسته مناسبتن نیست یا حتی سرسوزنی منو بهش دلخوش کرد. هیچی جواب نگرفتم. فقط هر روز اسفته تر شدم و با کارهام و رفتارای خودم بیشتر خودمو اذیت کردم. میخواستم کمی راه رو بهم نشون بده یا حتی منو نهی بکنه اما هیچی
شما میدونی من یکماهه از بس اشفته م نتونستم نصف روز بزارم و اطاف=قمو مرتب کنم .هیچکدوم از کارایی که دو.ست داشتمو نتونستم انجام بدم. حتی وقتی سریال مورد علاقمو که خیلی دوست دارم میزاشتم صدبار وسطش قطع میکردم از بس حالم ناجور بود
من سرکار نمیرم ولی توی خونه برای این و اون گاهی کارایی رو انجام میدم نیمدونید با چه زجری انجام میدادم
حالا اینها وصف حالم بود.من جواب سوالم رو نگرفتم.
دعام مشکل داره؟
به صلاح نیست؟
دلمو چططوری صاف کنم؟
یا حتی دعای خوب چطوریه. البته من دیگه کاملا ناامیدم و اصلا امیدی ندارم برای اون خواسته م.یعنی اینقدر اذیت شدم که اصلا دیگه نمیخوام. اما هرلحظه خودمو ازار میدم. الان بیشتر میخوام توی یک پروسه چند هفته ای فکرمو از موضوع بردارم هرچند خودم نمیخوام چون برام مهم بود.ولی دیگه امیدی هم ندارم
- - - Updated - - -
از اینجا بگم چون حالم خرابه لطفا دوستان برام دعا کنن وخیلی ازتو.ن ممنونم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)