اینقدر دلم میشکنه و ناراحت میشم که کسی به خصوص یه خانم میاد اینطوری مینویسه...اینطوری که شما مینویسین یعنی سی ساله شدن و هنوز مجرد بودن دیگه ته خطه...میدونین چقدر خانم هستن که سی سالشون و بیشتر هست و هنوز مجردن و کلی هم نیاز دارن که شاید بیشتر از بعضیا که زودتر متاهل شدن باشه شاید اونقدرم سختگیری به خصوصی نداشتن...وقتی یه خانم اینطوری مینویسه دیگه وای به حال بعضی مردای خودشیفته که با این حرفا دیگه بیشترم بخوان کلاس الکی بذارن










علاقه مندی ها (Bookmarks)