ممنون
من به خاطر حس ایشون نیست که میخوام ادامه بدم به خاطر اینکه از همه لحاظ که بالاتر هم اشاره کردم واقعا به من میخورن و گزینه مناسبی هستند برای یه زندگی خوب
برای جذابیتش بهش 14 میدم...
ولی نکته دیگه ای هم هست اگه به خاطر جذابیت معمولش بخوام ازدواج نکنم باهاشون خوب با جمع نکته های مثبت وجودشون که توی هیچ کسی یکجا و در این حد خوب ندیده بودم چجوری کنار بیام؟
من با چندین نفر به قصذ ازدواج اشنا شدم و صحبت کردم اما هیچ کس مثل ایشون از نظر درونی و فکری و فرهنگی به من نزدیک نبوده









علاقه مندی ها (Bookmarks)