نقل قول نوشته اصلی توسط tanha67 نمایش پست ها
دوست عزی به نظر من باهاش ازدواج نکن.
و زودتر تمومس کن.
من اینجوری که متوجه شدم شما بخاطر حس ایشون به خودتون که دوستون دارنو اینکه خوبن میخواین ادامه بدین ولی براتون جذاب نیستن.
تو همین سایت هستن اقایونی که ازدواج کردن و خانومشون خوبه ولی واسه همین جذابیت دارن به جدایی فکر میکنن.
شما نمره این خانومو تو اخلاق و .. گفتن.
نمره ظاهر و جذابیت ایشون برای شما چنده؟
ممنون

من به خاطر حس ایشون نیست که میخوام ادامه بدم به خاطر اینکه از همه لحاظ که بالاتر هم اشاره کردم واقعا به من میخورن و گزینه مناسبی هستند برای یه زندگی خوب

برای جذابیتش بهش 14 میدم...

ولی نکته دیگه ای هم هست اگه به خاطر جذابیت معمولش بخوام ازدواج نکنم باهاشون خوب با جمع نکته های مثبت وجودشون که توی هیچ کسی یکجا و در این حد خوب ندیده بودم چجوری کنار بیام؟

من با چندین نفر به قصذ ازدواج اشنا شدم و صحبت کردم اما هیچ کس مثل ایشون از نظر درونی و فکری و فرهنگی به من نزدیک نبوده