دوستان از همگی ممنونم که نظر دادید
همه رو خوندم واقعا ممنونم
الان نکته ای که هست ایشون از نظر اخلاق، خانواده ، متانت، صبر، حجب و حیا ، مادی نبودن، تحصیلات همه و همه نمره خیلی خوبی میگیره میانگین 18 از 20 از همه شون
فقط نمیدونم میتونم بیشتر دوستش داشته باشم یا نه؟ چقدر ممکنه این علاقه به وجود بیاد
یکم سخته توضیحش الان که میبینمش قلبم براش نمیتپه اما مطمئنم اگه نباشه سخت با خودم کنار خواهم اومد که چرا فرد به این خوبی رو نتونستم باهاش ادامه بدم؟
من دلم میخواد با کسی که میخوام زندگی مو شروع کنم خیلی دوستش داشته باشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)