به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها

    ببخشید مثل اینکه خیلی موجب نگرانی شما شدم.
    چون اول یه متنی نوشته بودم که خب خیلی در حالت بدی بودم و واقعا نگرانی آفرین بود و واقعا احساس بدی اون موقع به پدرم داشتم که بعد چند دقیقه همه متن را پاک کردم و نوشتم هیچی...
    مثل اینکه تو همین چند دقیقه همون متن اولم هم خوانده شده بود و از آنجا که متاسفانه خیلی سخت از چیزی که ناراحتم کرده حرف می زنم و بیشتر می ریزم تو خودم (که یه کم خودمو فعلا اصلاح کردم)بعضی دوستان خیلی به من لطف داشتند و در ادامه همون هیچی من متوجه شدند که این یعنی خیلی حالم بده و نخواستند توی اون سیر موندن تو خودم و باز نکردن مسالم بمونم.
    سلام مصباح جان

    به نظر می یاد در خیلی از مسایل شما خطای شناختی فاجعه سازی را دارید .

    شاید از این پست من برخی دوستان وحتی شما دوست عزیز ناراحت شوید ، ترجیح می دهم ناراحت شوند دوستان ، مهم این هست بتوانم به دوستی کمک کرده باشم .

    استفاده مکرر از قیدها نشان دهنده احساسی بودن و واکنش های احساسی شما به مسایل پیرامون شماست.

    پست اولتون برخلاف تصور برخی از دوستان اصلا نگران کننده نبود ، و بسیار عادی ومعمول است در بین تازه عروس ها.

    اتفاقا باید نگران شد برای دوستانی که به این شدت نگران می شوند و حتی نگران شد برای خود شما که از یک مساله ساده چقدر ناراحت می شود همان طور که گفته اید خیلی ناراحت شدید و خیلی حالتان بد بود.

    اتفاقا همان کلمه "هیچ " برازنده تر است .

    اگر همه ما بخواهیم به مشکلاتمان اینقدر فاجعه بار نگاه کنیم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.

    دوستانه می گویم بهتر است تاپیکی باز کنید جهت کنترل شدت و تیزی واکنش های احساسیتان به مسایل پیرامونتان تا انشا الله زندگی آینده تان را از این حیث بیمه کنید.

    موفق باشید.


    http://www.hamdardi.net/thread-14220.html

    http://www.hamdardi.net/thread-13679.html

    http://www.hamdardi.net/thread-16465.html


    http://www.hamdardi.net/thread-9047.html
    ویرایش توسط بی نهایت : سه شنبه 04 خرداد 95 در ساعت 17:17

  2. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 04 خرداد 95), مصباح الهدی (چهارشنبه 05 خرداد 95), باغبان (سه شنبه 04 خرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.