
نوشته اصلی توسط
مصباح الهدی
ببخشید مثل اینکه خیلی موجب نگرانی شما شدم.
چون اول یه متنی نوشته بودم که خب خیلی در حالت بدی بودم و واقعا نگرانی آفرین بود و واقعا احساس بدی اون موقع به پدرم داشتم که بعد چند دقیقه همه متن را پاک کردم و نوشتم هیچی...
مثل اینکه تو همین چند دقیقه همون متن اولم هم خوانده شده بود و از آنجا که متاسفانه خیلی سخت از چیزی که ناراحتم کرده حرف می زنم و بیشتر می ریزم تو خودم (که یه کم خودمو فعلا اصلاح کردم)بعضی دوستان خیلی به من لطف داشتند و در ادامه همون هیچی من متوجه شدند که این یعنی خیلی حالم بده و نخواستند توی اون سیر موندن تو خودم و باز نکردن مسالم بمونم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)