با سلام
متأسفانه ذهن شما دنبال مشکل هست و به راحتی از هیچ چیزی برای درگیری درست میکند .... حتی در بعضی جاها باید به روی خطای واضح هم چشم فرو بست که حفظ زندگی در اولویت باشد اما شما از یک کاه کوهی می سازید .... به نظر میرسه زمینه بد بینی در شما هست .... اگر اینطور باشه و حل نشه زندگی شما و خودتون روی آرامش را نخواهید دید . بهتره تاپیک هایی که در مورد مهارتهای زندگی هست را بخوانید و سنجیده و بالغانه تر رفتار کنید .... اینرا بطور کلی می گویم چون پیداست در موارد دیگر زندگی هم شما رفتارتون زمینه ایجاد درگیری را دارد .... و احتماالاً اهل غر زدن هم باشید ....









علاقه مندی ها (Bookmarks)