شاید برادر شوهرت نوشته دست خطشون شبیه هم بوده من دست خط داداشم کپی همه. به نظرم نباید این جور آشکار میکردی . به یه بهونه ای داخل گوشیش شماره را جستجو میکردی ببینی هست یا نه. آخه کسی هم که بخاد خیانت کنه به این تابلویی شماره طرفو نمینویسه روی کاغذ. عهد بوق که نیست راحت تو گوشیش ذخیره میکرد. فکر نکن چون شوهرت نازتو میکشه و دوستت داره باید اینهمه رفتار نا درست از خودت نشون بدی چون مردا یهو زده میشن و از چشمش میفتی . یکم سیاست داشته باش. دوبار دیگه بگی طلاق میخام. دفعه سوم انتظار داشته باش که شوهرت سریه دعوا بهت بگه طلاقت میدم اونوقت میای میگی شوهرم گفته فقط طلاق ......








علاقه مندی ها (Bookmarks)