سوالی که دارم اینه که اگر کسی کیسی رو پیدا کرد و رفت باهاش آشنا شد و خانواده ها در جریان قرار گرفتن خوب مشکل این کار چی هست؟ الان دیگه اون دوره زمونه نیست که. شما هر طوری که بخواید کیس انتخاب کنید ریسک داره.از دانشگاه و محل کار و ... همش معلوم نیس هدفش چیه.
البته بازم تکرار بکنم که منظور من دوستیابی و این چیزا نیست. انتخاب کیس مورد نظر و بلافاصله سعی در ارتباط به خصوص غیرحضوری و بعد دیدار با اطلاع خانواده.









علاقه مندی ها (Bookmarks)