با سلام
متأسفانه روند نامناسبی از نظر ادبیات در پست بعضی از کابران مدتی هست مشاهده می شود ... آنهم این است که روند پیامکی که به جای بعضی از کلمات فقط یک حرف قرار داده می شود در پستهای تالار مشاهده شده ....مثلاً به جای که .... ک و به جای به ... ب و به جای زنگ زدن .... ز ، به جای جواب دادن ..... ج و ..... از این نمونه ها .... بگذریم از اثر نامناسب آن روی ادبیات و حتی ذهن و فکر افراد که عوامگرایی در افکار و رفتار را هم موجب می شود در تالار همدردی استفاده از ادبیات درست و حتی پرهیز از غلط های املایی و غلط های مصطلح و ادبیات محاوره ای هم مورد تأکید است .... لذا تاپیک ها و پستهایی که مراجع در آن اینگونه پست ارسال می کند با قاطعیت و سریعاً حذف می شود و حتی نیاز به تذکر هم نمی بینیم
از عزیزان تقاضا دارم در ادبیات پستهایشان دقت داشته باشند و روند و رویه و قوانین همدردی را رعایت کنند و هر پستی که این آفت را داشت لطفاً گزارش فرمایید
با تشکر
=================
لینک مرتبط:
کلاس املاء و انشاء برای بعضی کاربران همدردی









علاقه مندی ها (Bookmarks)