نقل قول نوشته اصلی توسط خانم دکتر نمایش پست ها
وقتی آدم کارش رو از دست میده دچار بحران میشه میفهمم.از دست دادن کار کلا تاثیر زیادی رو روحیه ی آدم داره.

در چند وقت اخیر احساس افسردگی میکنید؟ به غیر از کارتون اتفاق بد دیگه ای براتون نیوفتاده؟
من خودم از سرکار بیرون اومدم از قبلم تصمیم داشتم از تیر نرم تا کارهای پایان نامه ام سریعتر انجام بشه ولی بعد از اون اتفاق دیگه حوصله و تمرکز نداشتم . به خاطر همین اومدم بیرون

از بعد از جواب منفی دوم احساس افسردگی میکنم . الان دیگه تمایلی به ازدواج ندارم ولی اعتماد به نفسم خیلی خیلی پایین اومده . زیاد میخابم غذام کمتر شده بداخلاق شدم

انگار یه ادم دیگه شدم حتی استادم هم متوجه تغییر حالتم شده بود . نسبت به همه چیز هم بی انگیزه شدم و دائم منفی بافی میکنم .اصلا هم حوصله روانشناس ندارم همونا میگفتن

تو مشکلی نداری الان به این حال و روز افتادم