خیلی به حرف مردم تو این زمونه گوش نده.هیچکس خیرخواه تو نیست.همه از دید خودشون و تفکراتشون به تو نگاه میکنن.
همینجا ببین که حکم هم برات صادر کردن.
مشاور ها هم خیلیاشون تورو آماده میکنن برا خالی کردن جیبت.
بعد از 10 تا مشاور که عوض کردم یکیش بدک نبود.اون یه دونه هم بعد چند جلسه و پیاده کردن حدود جلسه ای سی هزار تومان زمانیکه باید راه حل نیداد چیزایی گفت که گفتم خوب اینارو که خودمم میدونستم.
با داد و بیداد و فحش اونجارو ترک کردم.این مشاور یکی از گنده تریناش بود تو شغل خودش.
هیچکس بهتر از خودت نمیتونه شخصیت خودتو تحلیل کنه و راه جلو پات بزاره.
برا آقایون خیلی مشاور کارساز نیست مگه تو شرایط خاص و جایی که نیاز باشه بری پیش روانپزشک.
ده جلسه ای که من میرفتم پیش مشاور هیچ مردی اونجا نبود.فقط برا تست ازدواج میومئن اونم به اصرار خانم








علاقه مندی ها (Bookmarks)