سلام گلم.
اول از همه آرامش خودتو حفظ کن.
هردوی شما سن کمی دارین و خیلی راه درازی دارین برا یادگرفتن مهارت ها
عزیز دلم شما مردتو محدود کردی.مردا متنفرررن از اینکه حس کنن تحت کنترل هستن.
شاید شما هدفت فقط پرسیدن و احوالپرسی بوده ولی ایشون حس میکنن تو قفس هستن و مدام تحت کنترل شما واین عصبیشون میکنه
هیچ وقت نباید سه پیچ مردا شد که کجایی داری چیکار میکنی و....این شدیدا کلافه شون میکنه.
پس همیشه حریم بین خودت و همسرت رو حفظ کن و کاری کن حس کنه کاملا بهش اعتماد داری و سین جیم نمیکنی.
الانم بزار یه کم هردوتون آروم بشین.هی پشت هم پیام و تماس نگیر.بزار شرایط کمی تعدیل بشه تا بعد.
دوستان دیگه میان بهتر راهنماییت میکنن








علاقه مندی ها (Bookmarks)