سلام عزیزم چرا راهی رو که گفتم نمیخای اجرا کنی؟؟؟
ایشون نیاز هست از بیرون از سمت کسی نصیحت بشه الان در شرایطی ست که همه عقلش رو به احساس و شهوت تبدیل کرده و داره تخته گاز میره باید یه منع کننده داشتهباشه
در مورد پروانه شما به احتمال بسیار قوی خودش تا شما وکالت ندی هرگز نمیتونه باطل کنه اگه بخاد بخاطر این موضوع طلاق بده دادگاه رد میکنه چون شما خونه نشستی و سرکار نمیری و بخاطر داشتن پروانه نمیتوووووووونه طلاق بده
راهی که شما باید در پیش بگیری اینه که خانه را هرگز برا نفر سوم خالی نکن
محکم و صبور و با محبت بمان بلاخره روزی متوجه اشتباهش میشه گفتم اگه دخترت نبود اینقدر اسرار به موندن نداشتم
شما میخای طلاق گرفتی مستقل زندگی کنی خوب الان همونطور باش
خیلی بهش گیرندهفقط وظایف خودت رو خوب انجام بده اما خیلی بهش نچسب فکر کن یه هم خونه ای داری اما وظایفت یادت نره بذار کم کم به اینکه ممکنه تو رو از دست بده پی ببره مردا از زنای چسب و اویزون متنفرن
برا خودت و دخترت باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)