
نوشته اصلی توسط
نوشین1
سالهاست کتابای روانشناسی می خونم و روانکاروی می کنم فهمیدم کمالگرا هستم با خوندن مقاله های مختلف گذاشتمش کنار دیگه کمالگرا نیستم فهمیدم عزت نفس پایین دارم سعی کردم بهتر بشم اما فایده ای نداشته هنوزم افسرده ام از بچگی همیشه غمگین بودم از هر وقت که یادم میاد خیلی اهل بازی نبودم مثل بچه های دیگه نبودم آروم بودم و غمگین دوست همیشه فقط یکی داشتم که بعد از چند سال کلا قطع رابطه می کردم البته یه دوست خیلی خوب دارم که هر وقت باهاش حرف میزنم چند روزی حالم خوبه ولی انگار این حال قرضیه چند وقت که نتونم باهاش حرف بزنم دوباره افسرده می شم اونم خیلی سرش شلوغه به ندرت جواب میده غذا هم وضعیت رژیمم خوبه حالا نمی دونم رژیم خاصی می خواد یا نه
علاقه مندی ها (Bookmarks)