به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    با سلام
    دوست عزیز
    شما هر پیشنهاد یا انتقادی داری میتونی به خودش بگی به هیچ وجه نباید به مادر شوهرت یا کس دیگه ای می گفتی

    اون که میذاره شما بری خونه مادرت و ضمنا میذاره اونا هم بیان حتی مشکلی با مسافرت رفتن شما هم نداشته من اگر جای شما بودم برای مدتی همون قدر که با مادرشوهرم اینا رفت و آمد داشتم با خانوادم هم رفت و آمد میکردم اصراری هم به شوهرم نمیکردم که حتما باید بیایی
    هر چی هم می گفت از خانوادت گله دارم و ... می گفتم قبول دارم که هر انسانی از جمله والدین من یه سری خصوصیات منفی داره وخوب در کنارش خیلی خصوصیات مثبت و من همونطور که در هر صورتی خودم رو مکلف به احترام به خانواده شما میدونم خودم رو مکلف به احترام به خانواده خودم هم میدونم و از طرفی چه شما به والدینم احترام بذاری و چه نذاری من به والدینت احترام میذارم چون بزرگترن

    حالا هم که دیگه اون حرفها رو زدی که البته باید در زمان مناسب با لحن مناسب به خود شوهرت میگفتی نه به مادرش
    ولی این دفعه لازم نیست از اون ور بوم بیفتی و بیش از حد عذر خواهی کنی
    خیلی عادی رفتار کن تمام وظایف خودت رو انجام بده و در همون حدی که قبلا به خانوادش سر میزدی سر بزن و نه بیشتر

    بالاخره وقتی عادی رفتار کنی همسرت هم یخش باز میشه
    الان زیاد داری دست و پا میزنی اینجوری به نظرم شرایط رو بدتر میکنی و اون بیشتر متقاعد میشه که شما کارت خیلی اشکال داشته و باید تنبیه بشی
    کمی صبر داشته باش تمرکزت رو از این قضیه بردار و به بقیه کارها برس و عادی رفتار کن

    من اگر جای شما بودم دقیقا در زمان صممیت و آرامش و خیلی دوستانه از همسرم میخواستم که فقط و فقط به خاطر من و برای احساس آرامش داشتنم حداقل گاهی در رفت و آمد به خانه پدریم همراهیم کنه اگر هم نمی پذیرفت اصرار نمیکردم باز چند ماهی صبر میکردم و بعد خواسته ام رو در شرایط عاطفی تکرار میکردم

    البته موارد ذکر شده نظرات شخصی من بود خودت تجزیه تحلیل کن ببین در شرایط شما جواب میده یا نه
    موفق باشی
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  2. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    Somebody20 (پنجشنبه 16 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.