سلام
عزیزم به نظرم یه مدت دست بردار
وقتی مشکلات اوار میشن رو سر خودتو شوهرت وقتی تمام مدت میشه بحث و جدال و کشمکش
یه مدتی دست بردار
به قول مشاورم " یه مدتی بشو غلامش بعد یه مدت اون میشه غلامت " البته ببخشیدا
ولی اینکارو بکن
درسته همه میان میگن سی دی های اموزشی سیاست زنانه و غیره و غیره
اما تو این جو بشدت نااروم الان وقت مناسبی نیست
یه مدتی دست بردار و هرچی گفت بگو چشم
به کسی غر نزن و همیشه به خودت برس و همراهیش کن حتی اگر کمک کرد به خانوادش بگو دستت درد نکنه براشون کمک میکنی کلا بشو یه زن اروم که کاملا مطیع همسرشه در مقابل رفتار بد مجسمه باش
قهر نکن
داد نزن
گریه نکن
ایراد نگیر
فقط و فقط تحسین کن تایید کن احترام بزار و به خودت برس و تمام مدت لبخند
بزار چند هفته وضعیتتون اروم بشه (میدونم خیلللللللللی سخته ولی سعی کن تو میتونی)
نه پرو میشه نه دور برمیداره
اروم میشه بهت نزدیک میشه
وقتی دیدی اوضاع بهتر شد شروع کن فایلهای صوتی دکتر حبشی دکتر حلت و ... که واسه زندگی موفقه گوش بده (فقط گوش نده عمل کن) کاربردی گوش بده و نکات مهم یادداشت کن
و کم کم اجراش کن
مردها موجودات سختی هستند اما نرمی ما زنا همیشه بهشون غلبه میکنه
نگو سخته که چیزای خوب به راحتی بدست نمیان
یه یا علی بگو بشو زن مطیع یه مدت![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)