
نوشته اصلی توسط
شادی ظهوریان
باسلام. عزیزم من خودم موردی رو سراغ داشتم که مرد وقتی خانومش نبوده دوست دخترشو میاورده خونه. خانومه هم مشکوک شده بود و با مشورت یه وکیل توی خونشون دوربین گذاشت و از خونه ی مامانش اونو بررسی میکرد. تا که مرده دوباره تکرار کرد. همونجا با وکیلش رفتن دستگیرش کردن. توی کلانتری مرده از ترس آبروش حضانتو اینا رو ازش گرفت . طلاق هم گرفت.
جالب اینه مرده بعد یه مدت درخواست آشتی داده. که خانومش گفته بود باید حق طلاق رو بدی به من. مرده هم گفته بود خانوما احساساتی ان نمیشه بهشون حق طلاق داد. حالا نه اینکه خود مرده خیلی کنترل خودشو داشته.
از این تجربه استفاده کن. بنظر من همین مشروب خوردن ینی فراهم کردن زمینه خیلی از گناهان کبیره. اصلا بعید نیست که خودش هم تمایل داشته باشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)