معمولا توی زندگی مشترک خیلی سخت روابط زوج بهتر میشه.رضایت طرفین هم معمولا یا نزولیه و یا ثابته.اگر قصد برعکس کردن این رویه رو داشته باشن زوج کار مشترک خیلی زیاد و سختی میطلبه.شما که اصلا خانمتون راضی به همکاری هم نبود.زندگی مشترک یک نفره نمیشه.سرمایه گذاری عاطفی دو طرف قضیه باید برابر باشه.شما هم درگیری هاتون شدید شده بود و از هل دادن تا زدن یک قدم بیشتر راه نیست.به این فکر کنید که حداقل آینده ی بچه هایی که خواهید داشت توی یک خونه سرشار از دعوا رقم نمیخوره.یک پیشنهاد دوستانه هم دارم سعی کنید قبل از رسیدن به مرز هل دادن و زدن از محیط خارج بشید.توی زندگی مشترک این مسئله تولید انزجار زیادی میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)