ببخشید آقای محمد ، امیدوارم حرف من باعث سوتفاهم نشده باشه ، منم منظورم این بود که قرار نیس خانوم هرکاری دلش بخواد بکنه و بعد هم مهریه رو بگیره ، خودم در این زمینه مدافع حقوق آقایون هستم.
بله حق با شماست ، هیچکس نمیتونه جوابِ دلِ خون شده شما رو بده.
امیدوارم درآینده بتونین زندگی جدیدی تشکیل بدین و انقد غرق در محبت و خوشبختی بشین که دیگه هرگز این روزها یادتون نیاد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)