نمیدونم واسه آقایون کاربردی داره یا نه، اما من موقع طلاقم یه دوره کوتاه رفتم تو یه مرکز معلولین مغزی، کندذهن ها ورزش یاد دادم اینقدر تو روحیه ام اثر داشت عالی بود از دو جهت اول که خیلی محبت داشتن بهم دوم اینکه خودم هم به خودم اومدم و از حالت ناامیدی و شکست و غصه بیرون اومدم، انگار دعاهای اینا خنده ای که بروی لبشون از بازی با من می اومد هنوزم تو خاطرم مونده و عجیب اثر گذار بود و هنوزم هست، من میرفتم شنا تا مثلا شستشوی مغزی بشم تا وقتی تو آب بودم غصه ها یادم میرفت و خب کم کم بدنم از غصه در می اومد اما وقتی از آب می اومدم بیرون دوباره یادم می اومد، دیگه از عطاری عرقیجات آرامبخش مثه بادرنجبویه و اسطوخدوس و .... گرفته بودمو قلپ قلپ میخوردم، هوای خودتو داشته باش، زندگی پستی بلندی زیاد داره، قرار نیست همه چی بر وفق مراد باشه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)