سلام
واقعا متاسفم محمد اقا
به عنوان یه همدرد واقعا ناراحت شدم
اما چرا انقد راحت؟!!!
اصلا دلیل خاصی توی حرفاتون برای طلاق نیست!!
بنظر من خانمتون خیلی وقته ازتون دل بریده و فقط مونده بوده روند قانونیش
وقتی زنی به هیچ روش کوتاه نمیاد و فقط میگه طلاااااق یعنی تنفر احساسی و چاره طلاقه و بس
پس بهتره خودتونو ناراحت نکنید و سرنوشتتون رو بپذیرید و توکل کنید بخدا
ایشالا این روزا تموم میشه....








علاقه مندی ها (Bookmarks)