دنبال دردسری؟بهتر که عضو نیستی.چرا برای خودت مسئله درست میکنی؟من حتی تو گروه فامیل خودمون هم نیستم.ولشون کن همون بهتر خواهر برادری باشن.هر چقدر ارتباط کمتر دلخوری کمتر.شما خودت برای خودت ناراحتی درست میکنی با این طرز فکرت.
تشکرشده 181 در 88 پست
دنبال دردسری؟بهتر که عضو نیستی.چرا برای خودت مسئله درست میکنی؟من حتی تو گروه فامیل خودمون هم نیستم.ولشون کن همون بهتر خواهر برادری باشن.هر چقدر ارتباط کمتر دلخوری کمتر.شما خودت برای خودت ناراحتی درست میکنی با این طرز فکرت.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)