خانم عزیز سلام
شما تو پیامهاتون خیلی از اخلاق همسرتون بد میگید و مشخص با کینه و عصبانیت هست
خب اگه اینقدر که میگید شوهرتون بد هستش چرا پس علاقه دارید زندگیتون درست شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوما به فرض اینکه درست شد آیا تضمینی هست که این اتفاقات گذشته تکرار نشه ؟؟؟؟؟؟؟
اصلا تو این مدت به جای برگردوندن ایشون به فکر کمک از یه مشاور جهت چگونگی برخورد با این موارد رو داشتید ؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)