نقل قول نوشته اصلی توسط پیمان.م نمایش پست ها
متاسفانه با اینکه همین واسطه رفتن ولی با لحن بدی جواب نه دادن
بعدچندین خواستگاری بالاخره یه مورد خوب پیش اومدکه اینم اینجوری شد
اشکالی نداره آقا پیمان.شما سعی خودت رو کردی .
اگر واقعا می دونید مورد مناسبی هستند و ارزشش رو داره تو یه فرصت مناسب تر مجددا سعی کنید.
این اتفاقات قابل پیش بینی نیست ولی باید آمادگیش رو داشته باشید که چطوری برخورد کنید.
بهرحال شرایط اینگونه رقم خورده و باید یه مقدار صبر پیشه کنید.
امیدوارم که به مراد دلتون برسید.