اشکالی نداره آقا پیمان.شما سعی خودت رو کردی .
اگر واقعا می دونید مورد مناسبی هستند و ارزشش رو داره تو یه فرصت مناسب تر مجددا سعی کنید.
این اتفاقات قابل پیش بینی نیست ولی باید آمادگیش رو داشته باشید که چطوری برخورد کنید.
بهرحال شرایط اینگونه رقم خورده و باید یه مقدار صبر پیشه کنید.
امیدوارم که به مراد دلتون برسید.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)