خوب متاسفانه الان اکثر اقایون و خانوما ظاهر بین شدن،
نه مشکل اعتماد بنفسه نه کمبود از جهات دیگه،مشکل شما خاص قده و تفکرتون،که خوب درسته طبیعیه واضحه
انکار نمیشه.چندبرابرش اقایون ظاهربین هستن.یعنی معیار ظاهر برای یک اقا،هرچقدرم بگه اول معیارهای دیگه ای داره،باز هم معیار اولشه و حاضره بقیه خواسته هاشو براحتی فدا بکنه.
اگر کمی دقت کنید اطرافتون حتما زیاد میبینید.دیگه طبیعی شده و کاری هم نمیشه کرد.
توکلتون بخدا باشه مگه میشه بندشو رها بکنه..








علاقه مندی ها (Bookmarks)