به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 69
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام عزیزدل برادر خب شمابر ازدواج اگه دست رودختر ازخودت بلندتریاهم قدخودت بزاری ممکنه ردت کنه ازونجاییکه میانگین قدخانمای ایرانی160هس شایدم کمتر میتونی دخترایی پیداکنی که ازخودت کوتاهترباشن خیلیم زیادن توجامعه والا هردختری ب داداش من معرفی میکنن تازه باکفش پاشنه دار به شونش میرسه بااینکه داداشم175هس
    تازه اون دخترای قدبلندم کفش پاشنه دارمیپوشن خخخ
    شماهم کفشی بپوش یکم پاشنه داشته باشه یجوری لباس بپوش قدت بلندتر جلوه کنه
    البته خودمم مشکل اعتمادبنفسودارم ولی دارم ب ظاهرم میرسم هرپسریم میادسمتم میگم بریدگمشید
    مگه شماها دنبال ظاهر دخترنیستید؟چرا دختره نباشه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    hamid.n (سه شنبه 03 فروردین 95)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 بهمن 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1395-1-02
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 14 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرامش خیال نمایش پست ها
    سلام
    تا حالا پیش پزشک رفتید؟
    به دکتر غدد مراجعه کنید،شاید بشه از طریق داروهای هورمونی کاری کرد قدتون بلندتر شه.
    البته قدتون متوسطه،ولی چون خودتون خیلی حساسید گفتم شاید کمکتون کنه.
    سلام
    بله تو شانزده سالگی صفحات رشدم بسته شده. فکر نکنم به جز جراحی راهی باشه که ادم عاقل هیچ وقت دنبالش نمیره

    نقل قول نوشته اصلی توسط skyzare نمایش پست ها
    سلام .

    فقط پست اول شما رو خوندم و پاسخ ام بر مبنای پست اول هست ...شما خیلی دارید اشتباه می کنید ... تقریبا میانگین قد مردها توی ایران توی همین رنج هست و شما دچار وسواس شدی ... من الان 3 تا از برادرام هم قد شما هستند اتفاقا خانم هاشون هم تقریبا هم قد اونها هست تقریبا تا سر شونه هاشون ولی خوب زندگی خوبی دارند و با هم تفاهم هم دارند و مشکلی ندارند ... این جوری هم نیست که فکر کنی همه دختر ها دنبال قد بلند هستند ..... این چیز ها نسبی هست .... یعنی هر کسی یه دید داره ... پس شما هیچ مشکلی نداری ... قدت هم خوب هست ...به جای فکر کردن در مورد این چیز بهتر بری یاد بگیری چی کار کنی در اینده بتونی انتخاب خوب و زندگی خوبی داشته باشی ... مهارتهای زندگی مشترک رو یاد بگیری ...توی نت سرچ کن .... سخنرانی های دهنوی ....حبشی ... حورائی .... فرهنگ .... در مورد انتخاب یا زندگی مشترک رو گوش کن ....مهارت های این که چه جوری به خانمت عشق بورزی ....

    ببین فرض کن یه خانم دو تا خواستگار داشته باشه و تقریبا با هم هم یه شرایط داشته باشن فقط با اختلاف زیر :

    1- اولی قد بلند ولی مهارت عشق ورزی به خانم ها رو بلد نباشه

    2- قد متوسط ... ولی مهارت عشق ورزی به خانم ها رو بلد باشه و مهارت زندگی مشترک رو میدونه ...

    مطمئن باش خانم دومی رو قبول می کنن ...خانم ها با گوششاشون عاشق مردها می شن نه با قد ادم ها ! اون قدر که این مهارت داشتن عشق ورزی برای یه اقا مهم هست که بلد باشه که حد نداره .... حالا شما غصه قد می خوری ؟؟؟ باید غصه این بخوری که این مهارت ها رو یاد بگیری .....

    فرض که شما قد بلندی هم داشتی ( هر چند که اصلا هم مهم نیست حالا فرض کن ) بعد توی انتخاب و زندگی مشترک دچار مشکل می شدی بعد فکر کردی این قد بلند باعث می شد که مثلا زندگی بهتری داشته باشی ؟؟؟؟ و یا مشکل زندگی ات با این قد بلند حل میشد ؟؟؟؟ ولی باز هم تاکید می کنم قد شما خوب هست ... دچار وسواس شدی .....

    چرا ما ادم ها باید همه اش به نداشته هاهمون فکر کنیم .... برید شکر خدا رو بکنید که سلامتی دارید ... و هزاران نعمت دیگه که ازش غافل هستی ....شکر اون نعمت هات رو بکن ..... قد بلند داشتی سلامتی نداشتی چه فاید ؟؟؟؟ ( هر چند باز هم تاکید می کنم تاکید می کنم قد شما خوب هست )

    یا علی ....

    میدونی تا حالا به داشته های خودت فکر کردی ؟؟
    سلام البته نام کاربریتون معلوم نیست خانم هستید یا اقا ولی فکر کنم اقا هستید . ببینید یه واقعیته که قد من متوسط نیست و برای مرد کوتاه هست شاید من دچار وسواس باشم ولی چرا باید واقعیت انکار کنم من سوالم در مورد مهارت های زندگی نیست به اندازه ای کافی سخنان این عزیزانی که نام بردید و هم چنین اساتید دیگه مثل هلاکویی شیری انوشه شعبانعلی ازمندیان و ... رو گوش کردم و میکنم

    در مورد اون مثالتون که کلا اساس اشتباه هست چون من قد کوتاهی دارم نه متوسط .

    یک نکته بعدی از کجا میدونی من ادم ناسپاسی هستم نه اصلا اینطور نیست و همیشه و هر لحظه شکرگزار هستم البته منظور شما رو درک میکنم ولی فکر نمیکنم به موضوع من خیلی ربطی داشته باشه بله به داشته هام فکر کردم مگه کسی هست که فکر نکنه

    نقل قول نوشته اصلی توسط skyzare نمایش پست ها
    سلام .

    شما اسمش رو هر چی میخوای بذار ..... این ها دلداری نیست ...... به جای تفکر الکی برو به فکر بادگیری مهارت انتخاب همسر و مهارت های زندگی باشه .مگه حالا شما باید حتما با یه دختر قد بلند ازدواج کنی ؟؟ خوب یکی رو بگیر که هم قدت خودت و جثه اش هم مثل خودت باشه ... چیزی که زیاد تنوع دختره ... از چاق گرفته تا لاغر ... قد بلند تا قد کوتاه ... با هر نوع فرهنگ و همه نوع سواد .... بگرد یکی که با خودت ردیف هست پیدا کن ... یعنی به خدا گیر خیلی الکی میدی ..... این جوری بود هر خانمی هم که شاید از نظر عرف جامعه زیبا نیود باید غصه میخورد که چرا خواستگار نداره ... هر چند که الان این دید رو هم خیلی از دختر ها دارند .....
    سلام مجدد البته باز هم در این پست
    فکر کنم منظور منو متوجه نشدی مگه من گفتم دنبال دختر بلندتر از خودم هستم نه اصلا . من اگر از کسی خوشم بیاد به قدش کاری ندارم . من که نمیخام برم لباس بخرم که اگر این نشد برم سراغ بعدی . متاسفانه اگر از دختری خوشم بیاد و بهم جواب منفی بده شاید برای مورد بعدی باید چند سال صبر کنم .

    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    سلام عزیزدل برادر خب شمابر ازدواج اگه دست رودختر ازخودت بلندتریاهم قدخودت بزاری ممکنه ردت کنه ازونجاییکه میانگین قدخانمای ایرانی160هس شایدم کمتر میتونی دخترایی پیداکنی که ازخودت کوتاهترباشن خیلیم زیادن توجامعه والا هردختری ب داداش من معرفی میکنن تازه باکفش پاشنه دار به شونش میرسه بااینکه داداشم175هس
    تازه اون دخترای قدبلندم کفش پاشنه دارمیپوشن خخخ
    شماهم کفشی بپوش یکم پاشنه داشته باشه یجوری لباس بپوش قدت بلندتر جلوه کنه
    البته خودمم مشکل اعتمادبنفسودارم ولی دارم ب ظاهرم میرسم هرپسریم میادسمتم میگم بریدگمشید
    مگه شماها دنبال ظاهر دخترنیستید؟چرا دختره نباشه؟
    سلام ممنون از جوابتون
    جوابی که به خانم ای تک دادم بخونید در مورد تقسیم بندی دخترها در مورد قد من . متاسفانه حتی دخترهای قد کوتاهم تمایلی به پسرهای قد کوتاه ندارن و به دلیل مسایل دیگه شاید بهشون جواب مثبت بدن. من منظورم این نیست که با خانم بلندتر از خودم ازدواج کنم ولی خب اینده معلوم نمیکنه شاید از دختر همقد خودم خوشم اومد یا شاید از دختر با قد کوتاه تر ولی ایا جرمی مرتکب میشم اگر مثلا از دختر همقد خودم خوشم بیاد . خب دل من که خیابان نیست که محل گذر باشه شاید پیش یه بنده خدایی گیر کنه که قدش مثل خودم باشه.
    در مورد ظاهر بله شاید مخصوصا تو شرایط امروز ما پسرها و دخترها اغلب ظاهربین شدن و نقش ظاهر خیلی پررنگ شده ولی به نظر خیلی بی انصافیه که یه دختر یا پسر صرفا از روی ظاهرش و کلا ویژگی های ظاهری قضاوت بشه که متاسفانه اغلب میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید hamid.n تشکرکرده است .

    zzzz (سه شنبه 03 فروردین 95)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 فروردین 96 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,606
    سطح
    31
    Points: 2,606, Level: 31
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 63 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.ببین دوست عزیز واقیعیت که الان وجود اینه که به قول یکی از دوستام الان دخترا خوشگل پسند شدن شما ظاهرت خوب باشه ویژگی های دیگه حتی اگر کم هم باشه به چشم نمیاد.99 درصد دخترا هم اینطورن.اون یک درصد هم حداقل مطمئنم گیر من یکی نمی افتن.من هم مشکلی مشابه شما دارم منتها من قدم کوتاه نیست و لاغرم.حالا اینکه سالمم،تحصیلات دارم،کارمندم و از همه مهمتر با همین بدن لاغر توی یکی از رشته های ورزشی حرفه ای کار میکنم که مهم نیست اما چون لاغرم باعث شده حتی دخترای با ظاهر معمولی که حتی یک پسر متوسط هم براشون جلو نمیره بهم جواب منفی بدن!شما خیلی خوب دسته بندی کردی دخترا رو .فقط یک طبقه از دخترا رو توی دسته بندیت نذاشتی و اون هم دخترایی هستن که شرایط من و شما رو میپذرین و حاضر به ازدواج با ما میشن و اون هم دخترایی هستند که توی خونه پدرشون موندند و به خاطر نداشتن خواستگار و ترس از مجرد موندن نه تنها به من و شما بلکه هر کس جای ما باشه جواب مثبت میدن ( این یعنی اینکه جواب مثبتشون به خاطر پسندیدن ما نیست و فقط به خاطر ترس از مجرد مودندن و حرف دیگران و... حاضر به ازدواج با ما میشن) که من به هیچ وجهه همچین ازدئاجی رو نمیپسندم حتی اگر منجر به مجرد موندن من تا اخر عمرم بشه.من به نمیخام نا امیدت کنم اما انا واقعیتهایی هست که بهت گفتم.همین دخترایی که اومدن اینجا دم از اخلاقیات زدن و ملاکهای برای انتخاب همسر رو چیزی غیر از ظاهر بیان کردن همشون پای عمل که برسه پا پس میکشن و حرفشون چیزی جز شعار نیست..کلا زمونه عوض شده.باید بتونی با بزیهایی که انجام میده تو هم بازی کنی وگرنه عمرت بر فناست.موفق باشی

    - - - Updated - - -

    ببخشید من کیبردم مشکل داشت و بعضی لغات اشتباه تایپ شده و نتونستم ویرایشش کنم

  6. کاربر روبرو از پست مفید captive تشکرکرده است .

    hamid.n (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 95 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1394-11-21
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,480
    سطح
    30
    Points: 2,480, Level: 30
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    111

    تشکرشده 224 در 94 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام

    بله قد بلند یکی از فاکتورهای مهم جذابیت مخصوصا برای آقایون هست. و همه هم می دونیم که قد تا یه سنی رشد داره و بعد از اون متوقف میشه.

    می دونم که هر دو مورد بالا رو قبول داری. وقتی که یه عامل ما رو اذیت میکنه یا باید اون شرایط رو تغییر داد و یا اون شرایط رو پذیرفت. پس قدت رو قبول کن.

    چون واقعا فکر کردن به این مسئله برات هیچ سودی نداره و اتفاقا بر عکس شما رو رو مسئله قد حساس میکنه طوری که تو ذهنت آدمها رو بر اساس قد دسته بندی میکنی و فکر می کنی که بقیه هم همینطوری آدمها رو نگاه می کنند.

    منم یه دخترم، اتفاقا قد بلند هم خیلی برام مهمه. ولی وقتی میخوام به فردی جواب بدم با توجه به جمیع ویژگی هاش جواب میدم. و اینطور نیست که بخوام یه خط کش بذارم و بهش بگم اول از فیلتر ارتفاع گذر کن.

    به نظرم شما از " نه "شنیدن میترسی و اینقدر که به قضیه قد فکر کردی فکر میکنی همه بخاطر "قد" بهت نه میگن و یا خواهند گفت.

    من اصلا منکر خوبی های قد بلند نمیشم ولی حرفم اینه که چرا باید دغدغه فکریت برای چیزی باشه که به قول خودت درش هیچ نقشی نداشتی. ببین همین الان خودت هم در دسته بندی که برای دخترها گذاشتی به این هم فکر کردی که ویژگی های اکتسابی میتونه روی ویژگی های جسمی اثر بذاره.

  8. کاربر روبرو از پست مفید مهرآیین تشکرکرده است .

    hamid.n (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 تیر 95 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1395-1-01
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    447
    سطح
    8
    Points: 447, Level: 8
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 20 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هم مشکل شما رو دارم ولی سعی کردم با ورزش اعتماد بنفسم را بازیابی کنم.
    البته ویژگی اکتسابی دیگری نیز وجود دارد که می تواند جایگزین ویژگی های جسمی شود مانند انواع هنرها، علم، تخصص و از همه مهم اخلاق نکو و انسانیت

  10. کاربر روبرو از پست مفید ghasem.h تشکرکرده است .

    hamid.n (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    خوب متاسفانه الان اکثر اقایون و خانوما ظاهر بین شدن،
    نه مشکل اعتماد بنفسه نه کمبود از جهات دیگه،مشکل شما خاص قده و تفکرتون،که خوب درسته طبیعیه واضحه
    انکار نمیشه.چندبرابرش اقایون ظاهربین هستن.یعنی معیار ظاهر برای یک اقا،هرچقدرم بگه اول معیارهای دیگه ای داره،باز هم معیار اولشه و حاضره بقیه خواسته هاشو براحتی فدا بکنه.
    اگر کمی دقت کنید اطرافتون حتما زیاد میبینید.دیگه طبیعی شده و کاری هم نمیشه کرد.
    توکلتون بخدا باشه مگه میشه بندشو رها بکنه..

  12. کاربر روبرو از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده است .

    hamid.n (چهارشنبه 04 فروردین 95)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 بهمن 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1395-1-02
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 14 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرآیین نمایش پست ها
    سلام

    بله قد بلند یکی از فاکتورهای مهم جذابیت مخصوصا برای آقایون هست. و همه هم می دونیم که قد تا یه سنی رشد داره و بعد از اون متوقف میشه.

    می دونم که هر دو مورد بالا رو قبول داری. وقتی که یه عامل ما رو اذیت میکنه یا باید اون شرایط رو تغییر داد و یا اون شرایط رو پذیرفت. پس قدت رو قبول کن.

    چون واقعا فکر کردن به این مسئله برات هیچ سودی نداره و اتفاقا بر عکس شما رو رو مسئله قد حساس میکنه طوری که تو ذهنت آدمها رو بر اساس قد دسته بندی میکنی و فکر می کنی که بقیه هم همینطوری آدمها رو نگاه می کنند.

    منم یه دخترم، اتفاقا قد بلند هم خیلی برام مهمه. ولی وقتی میخوام به فردی جواب بدم با توجه به جمیع ویژگی هاش جواب میدم. و اینطور نیست که بخوام یه خط کش بذارم و بهش بگم اول از فیلتر ارتفاع گذر کن.

    به نظرم شما از " نه "شنیدن میترسی و اینقدر که به قضیه قد فکر کردی فکر میکنی همه بخاطر "قد" بهت نه میگن و یا خواهند گفت.

    من اصلا منکر خوبی های قد بلند نمیشم ولی حرفم اینه که چرا باید دغدغه فکریت برای چیزی باشه که به قول خودت درش هیچ نقشی نداشتی. ببین همین الان خودت هم در دسته بندی که برای دخترها گذاشتی به این هم فکر کردی که ویژگی های اکتسابی میتونه روی ویژگی های جسمی اثر بذاره.
    سلام
    ببینید من خودم هم میدونم کمی حساس هستم ولی این حساسیت من بیجا نیست و بازخورد نگرش غالبیه که تو اطرافم میبینم . بله من خوب میدونم قدم تغییر نمیکنه و اونو قبول دارم
    ولی همیشه مواردی تو اطرافم میبینم که باعث میشه باز هم کوتاهی قدم به چشم بیاد. خود شما دختری همون طوری که گفتید مخصوصا برای دخترای امروزی قد خیلی مهمه

    بله ویژگی های اکتسابی میتونه کوتاهی جبران کنه ولی باز هم افرادی مثل من تو گزینه های اخر یه دختر هستن و به راحتی بهش جواب مثبت نمیدن

    بله از نه شنیدن میترسم .ولی بی انصافیه به خاطر قدم رد بشم. منم دوست ندارم اینقدر روی قدم زوم بشن مخصوصا اینکه کاریم از دستم بر نمیاد . ولی وقتی میبینم همه به نوعی این کوتاهی قد چه مستقیم چه غیر مستقیم یاداوری میکنن بهم میریزم . مطمئنم هستم هیچ دختری از قد من خوشش نمیاد

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 بهمن 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1395-1-02
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 14 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از دید و بازدید عید متنفرم. چرا من اینقدر قدمو با بقیه مقایسه میکنم .

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 فروردین 95 [ 14:13]
    تاریخ عضویت
    1395-1-07
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    47
    سطح
    1
    Points: 47, Level: 1
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    به نظرت چقدر قد مهدی هاشمی تو کارش موثر بوده؟؟ چقدر همسرش فاکتور قدش رو در نظر گرفته؟؟ به قدری ایشون مسیله قدشون براشون هضم شده ( یا لااقل اینطور به نظر میرسه) که من بیننده نمیتونم هضمش نکنم...من در مسیر نگرش اون به خودش قرار میگیرم نه اون در مسیر نگاه من به اون...شریفی نیا همینطور...هنوز هم مورد هست من اسم هاشون رو نمیدونم...مهم این نیست که ادم بی نقص باشه مهم اینه که با عیباش خوب کنار بیاد..اگه خودت نخوای کنار بیای طرف مقابل تو برخورد اول این کمبود اعتماد به نفس شما رو متوجه میشه..هر چی عقب بری اون جلو میاد...اصلا هم نیاز نیست فقط به همسر کوتاهتر از خودت فکر کنی...دایره انتخابت رو تا جا داره وسیع کن...خودت موقعیت از خودت نگیر...بذار ازت بگیرن... اینطور لااقل غصه نمیخوری...

  16. کاربر روبرو از پست مفید عدالت؟؟ تشکرکرده است .

    hamid.n (سه شنبه 10 فروردین 95)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 بهمن 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1395-1-02
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,250
    سطح
    19
    Points: 1,250, Level: 19
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 14 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عدالت؟؟ نمایش پست ها
    سلام
    به نظرت چقدر قد مهدی هاشمی تو کارش موثر بوده؟؟ چقدر همسرش فاکتور قدش رو در نظر گرفته؟؟ به قدری ایشون مسیله قدشون براشون هضم شده ( یا لااقل اینطور به نظر میرسه) که من بیننده نمیتونم هضمش نکنم...من در مسیر نگرش اون به خودش قرار میگیرم نه اون در مسیر نگاه من به اون...شریفی نیا همینطور...هنوز هم مورد هست من اسم هاشون رو نمیدونم...مهم این نیست که ادم بی نقص باشه مهم اینه که با عیباش خوب کنار بیاد..اگه خودت نخوای کنار بیای طرف مقابل تو برخورد اول این کمبود اعتماد به نفس شما رو متوجه میشه..هر چی عقب بری اون جلو میاد...اصلا هم نیاز نیست فقط به همسر کوتاهتر از خودت فکر کنی...دایره انتخابت رو تا جا داره وسیع کن...خودت موقعیت از خودت نگیر...بذار ازت بگیرن... اینطور لااقل غصه نمیخوری...
    سلام ممنون از پاسختون

    ببینید این مقایسه ها درست نیست . مثلا مواردی که شما گفتید مال زمان های قدیم بود الان دخترهای امروزی مگه به کوتاهی قد رضایت میدن . بعد اون افراد دارای ویژگی های خاصی شدن کن قدشون خانم هاشون نادیده گرفتن و دلایل دیگه ...

    ببینید اینطور نیست که چون من فکر میکنم قد کوتاهه روی افکار بقیه تاثیر بذارم . من تا چند سال پیش برام مهم نبود ولی همین متلک ها و تحقیرها باعث شد که حساس بشم . واقعا نکته ای هست که رو زندگیم تاثیر داره . البته خیلی ها چون بهش دچارش نیستم و تجربه نکردن سعی میکنن با دلداری دادن یا شعاردادن اونو بی اهمیت جلوه بدن ولی خب شما نظرات دخترهارو تو جامعه یا همین پست بخونی میفهمی خیلیم بی اهمیت نیست اتفاقا جز خط قرمز اکثر دخترهاس


    تنها موضوعی که میتونه کوتاهی قد منو جبران کنه اینه که پول و ثروت زیاد داشته باشم یا موقعیت خاص که خب اون طوری اصلا حس خوبی به ادم دست نمیده چون بیشتر اون ثروته یا موقعیت باعث شده ازدواج صورت بگیره . به عبارت درست تر هیچ اخلاق خوبی نمیتونه کوتاهی قد جبران کنه .
    من به دلیل کوتاهی قدم محکومم که با هم کفوم ازدواج نکنم.


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.