یک نکته ای که دقت نمیشه توی کباب زدن ورز دادن اونه خیلی راحته مقدارش.
درست کردن کباب:
700 گرم گوشت راسته
300 گرم قلوه گاه
1کیلو پیاز (رنده بشه میشه 300 گرم آب پیاز رو هم باید کامل بگیری)
200 گرم دنبه
اول راسته و قلوه گاه رو دوبار چرخ میکنی اینم یادتون باشه گوشت رو نباید به قطعات خیلی کوچیک تقسیم کرد یا اینکه توی چرخ گوشت میزارید نباید فشار بدید محکم از مزه گوشت کم میکنه.دفعه سوم پیاز و دنبه رو بهش اضافه میکنی چرخ میکنی مواد رو میاری بیرون میزاری یکمقدار توی یخچال باشه برای چند ساعت بعدش ورزش میدی(مانند خمیر نون خوب باید مشت و مالش بدی)10 تا 15 دقیقه تیو دستگاه غذا ساز هم میتونی بزاری اینجوری محکم میشه جری باید باشه توی دستت میگیری قشنگ بهم چسبیده باشه.
سیخ کباب استیل باشه بهتره توی یخچال سیخ رو بزاری خنک باشه اینطوری باز بهتره یه کاسه آب گرم موقع سیخ زدن بزار کنار دستت وزنش سعی کن بیشتر از 80 گرم نباشه اینم یادت باشه سیخ زدی اول و آخرش رو با دوتا انگشتت قیچی کن.
برای پختش روی ذغال باشه خیلی بهتره روی گاز بیشتر ضرر داره روی ذغال میزاریش ذغالت قرمز باشه و داغ بعد 10 ثانیه زود برش گردون بعدش دیگه خودش درست میشه.
چند بار درست کنی دستت میاد من فعلا تا اینجاشو میدونم ایاشلله رفیقم اومد حرفه ای هستش کارش ازش یاد میگیرم نکات ریزش رو مینویسم علت افتادنش بیشتر بخاطر اینه خوب ورز نگرنه مشت و مالش ندادی مثل سفیده تخم مرغ هست همش میزنی دستگاه غذاساز برای تنبل ها توصیه میشه خخخخخخخ
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)