
نوشته اصلی توسط
farnaz35
واقعا الان نمیدونم چرا منو شوهرم با هم قهر کردیم. من احتمال میدم شوهرم به خاطر حرفای خانوادم اعصابش خورد شده. ولی به هر حال چرا شوهرم جللو نیاد؟
درسته تو بحث ها جدا بودیم و دخالت نداشتیم اما تو همون بحث و دعوا شوهرم پیش همه از من سوال و جواب کرد و گفت اون شب تو این حرف به من نزدی؟؟؟ من خاستم طبیعش کنم دیگه مادرم جوابش داد. به من گفت تو ساعت 11 شب گفت برو خونتون ما دختر بزرگ داریم اونم جلو همه . میگه تو منو بیرون کردی نزاشتی برا خاب بیام خونتون. خوب ببینین چطور پشت منو خالی میکنه. بعدشم همش حرفش این بوده طرف من باش طرف خانوادت نباش . خوب خودش اینطوری هستش؟ فقط یکطرفه ی . اخلاق شوهر من طوریه که خانوادش پرش میکنن. کسی پرش نکنه خوبه. ما 2 هفته قهر بودیم برم چی بگم بهش اونم بعد 2 هفته؟ چرا اون جلو نیاد. شاد دلیل جلو نیامدنش برا خانواده من باشه و انتظار داشته باشه من بهش زنگ بزنم. اما خودش چی چرا اون حرف زد. واقعا نمیدونم چیکار کنم
علاقه مندی ها (Bookmarks)