به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اردیبهشت 96 [ 15:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-17
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    5,053
    سطح
    45
    Points: 5,053, Level: 45
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 177 در 80 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farnaz35 نمایش پست ها
    واقعا الان نمیدونم چرا منو شوهرم با هم قهر کردیم. من احتمال میدم شوهرم به خاطر حرفای خانوادم اعصابش خورد شده. ولی به هر حال چرا شوهرم جللو نیاد؟
    درسته تو بحث ها جدا بودیم و دخالت نداشتیم اما تو همون بحث و دعوا شوهرم پیش همه از من سوال و جواب کرد و گفت اون شب تو این حرف به من نزدی؟؟؟ من خاستم طبیعش کنم دیگه مادرم جوابش داد. به من گفت تو ساعت 11 شب گفت برو خونتون ما دختر بزرگ داریم اونم جلو همه . میگه تو منو بیرون کردی نزاشتی برا خاب بیام خونتون. خوب ببینین چطور پشت منو خالی میکنه. بعدشم همش حرفش این بوده طرف من باش طرف خانوادت نباش . خوب خودش اینطوری هستش؟ فقط یکطرفه ی . اخلاق شوهر من طوریه که خانوادش پرش میکنن. کسی پرش نکنه خوبه. ما 2 هفته قهر بودیم برم چی بگم بهش اونم بعد 2 هفته؟ چرا اون جلو نیاد. شاد دلیل جلو نیامدنش برا خانواده من باشه و انتظار داشته باشه من بهش زنگ بزنم. اما خودش چی چرا اون حرف زد. واقعا نمیدونم چیکار کنم
    سلام .

    اگر همسرت رو دوست داری و اون رو شخص قابلی برای زندگی مشترک میدونی .... لازم نیست منتظر بمونی اون جلو بیاد ....حتی اگه شما هم اقدام کنید هیچ مشکلی نیست ....فقط یه لحظه به اینده برو .... خوب خوب خوب فکر کن ..... فرض کن به خاطر همین مسئله پیش پا افتاده جدا شدید ... چه حسی بهت دست میده ؟؟ شاید اون لحظه فکر کنی کاش تماس گرفته بودی .... و از این که پیش قدم نشدی پشیمون بشی .....اگه یه هم چین حسی داری پس توی ایجاد رابطه برای اشتی معطل نکن ...من تا حدود زیادی با حرف های amf66 موافق هستم ..حتی جمله بندی هایی هم که گفته خوب هست ....

    یا علی ....
    ویرایش توسط skyzare : یکشنبه 23 اسفند 94 در ساعت 23:16

  2. 2 کاربر از پست مفید skyzare تشکرکرده اند .

    farnaz35 (یکشنبه 23 اسفند 94), ستاره زیبا (دوشنبه 24 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.