به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 فروردین 95 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1394-12-18
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    472
    سطح
    9
    Points: 472, Level: 9
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    23

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی خوبه که می دونید این مسئله مشکل آفرینه و می خواین تلاش کنید که حلش کنید.

    تا جایی که من می دونم برای مشکل شما یک راه حل کلی وجود داره و اونم پرت کردن حواس و مشغول کردن خودتون به کار دیگه ای هست. مثلا، هر وقت احساس کردید داره گریه تون می گیره شروع کنید به تکرار جدول ضرب تو ذهنتون یا خوندن یا تماشا کردن یک مطلب خنده دار (تو گوشی تون مثلا)، بلند شید راه برید یا حرکات ورزشی و نرمشی انجام بدید، از خونه برید بیرون و قدم بزنید، به عضلات صورتتون ورزش بدید. خلاصه همه ی این راه ها رو راه های دیگه ای رو که به ذهتون می رسه رو امتحان کنید و ببینید کدومش برای شما مناسبه. بدونید که این عادت که در طول سال ها ایجاد شده یک شبه از بین نمی ره و باید صبر و تحمل داشته باشید و به خودتون زمان بدید.

    دو تا نکته در مورد عوارض گریه زیاد: اول اینکه اطرافیانتون به این نتیحه می رسن که یا احساس ناراحتی شما خیلی سطحیه و اهمیتی نداره و اگر جدی هم ناراحت بشید و گریه کنید دیگه توجهی به شما نمی کنید و دوم اینکه ممکنه به این نتیحه برسن که شما از گریه برای راه انداختن مارتون یا جلب ترحم استفاده می کنید و فکر کنند که گریه شما در نتیجه احساس صادقانه نیست و فقط یک بازی و نمایشه. این مسائل رو در نظر داشته باشید و تمام سعی خودتون رو بکنید تا گریه بیش از حدتون رو کنترل کنید تا احترام احساساتون پیش دیگران حفظ بشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Rainbow-Dance تشکرکرده است .

    hamdardiuser (شنبه 22 اسفند 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 مهر 95 [ 10:44]
    تاریخ عضویت
    1394-11-26
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    1,642
    سطح
    23
    Points: 1,642, Level: 23
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 27 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Rainbow-Dance نمایش پست ها
    خیلی خوبه که می دونید این مسئله مشکل آفرینه و می خواین تلاش کنید که حلش کنید.

    تا جایی که من می دونم برای مشکل شما یک راه حل کلی وجود داره و اونم پرت کردن حواس و مشغول کردن خودتون به کار دیگه ای هست. مثلا، هر وقت احساس کردید داره گریه تون می گیره شروع کنید به تکرار جدول ضرب تو ذهنتون یا خوندن یا تماشا کردن یک مطلب خنده دار (تو گوشی تون مثلا)، بلند شید راه برید یا حرکات ورزشی و نرمشی انجام بدید، از خونه برید بیرون و قدم بزنید، به عضلات صورتتون ورزش بدید. خلاصه همه ی این راه ها رو راه های دیگه ای رو که به ذهتون می رسه رو امتحان کنید و ببینید کدومش برای شما مناسبه. بدونید که این عادت که در طول سال ها ایجاد شده یک شبه از بین نمی ره و باید صبر و تحمل داشته باشید و به خودتون زمان بدید.

    دو تا نکته در مورد عوارض گریه زیاد: اول اینکه اطرافیانتون به این نتیحه می رسن که یا احساس ناراحتی شما خیلی سطحیه و اهمیتی نداره و اگر جدی هم ناراحت بشید و گریه کنید دیگه توجهی به شما نمی کنید و دوم اینکه ممکنه به این نتیحه برسن که شما از گریه برای راه انداختن مارتون یا جلب ترحم استفاده می کنید و فکر کنند که گریه شما در نتیجه احساس صادقانه نیست و فقط یک بازی و نمایشه. این مسائل رو در نظر داشته باشید و تمام سعی خودتون رو بکنید تا گریه بیش از حدتون رو کنترل کنید تا احترام احساساتون پیش دیگران حفظ بشه.
    بله کاملا درسته الان همسرم دقیقا فکر میکنه گریه های من همش فیلمه و براش اهمیتی نداره،اما من دست خودم نیست حتی وقتی میگه داری نقش بازی می کنی بازم اشک میریزم...شما گفتین خودم و سرگرم کنم ولی من هرچقد خودم و سرگرم کنم باز آروم نمیشم،ولی وقتی گریه میکنم یه ساعت بعد همه غصه هام یادم میره و میخندم،مثل این می مونه که هرچند روز یبار شارژ خالی میکنم و فقط گریه میتونه من و شارژ کنه ،دوستان اگه بازم راهکار دارین بگین


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم حرفامو نمیپذیره ....
    توسط fariba293 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:44
  2. ۵ماهه شوهرم ترکم کرده کمکم کنید زندگیم داره از هم میپاشه
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 113
    آخرين نوشته: شنبه 01 خرداد 95, 02:14
  3. چرا به من کمک نمکنید زندگیم از هم میپاشه!!
    توسط مامان آرشا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 تیر 94, 19:08
  4. از شما میپرسم
    توسط لبریز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 18 مرداد 93, 00:53
  5. باورم نمیشه به این راحنی زندگیم داره میپاشه
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 مرداد 92, 12:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.