خیلی خوبه که می دونید این مسئله مشکل آفرینه و می خواین تلاش کنید که حلش کنید.
تا جایی که من می دونم برای مشکل شما یک راه حل کلی وجود داره و اونم پرت کردن حواس و مشغول کردن خودتون به کار دیگه ای هست. مثلا، هر وقت احساس کردید داره گریه تون می گیره شروع کنید به تکرار جدول ضرب تو ذهنتون یا خوندن یا تماشا کردن یک مطلب خنده دار (تو گوشی تون مثلا)، بلند شید راه برید یا حرکات ورزشی و نرمشی انجام بدید، از خونه برید بیرون و قدم بزنید، به عضلات صورتتون ورزش بدید. خلاصه همه ی این راه ها رو راه های دیگه ای رو که به ذهتون می رسه رو امتحان کنید و ببینید کدومش برای شما مناسبه. بدونید که این عادت که در طول سال ها ایجاد شده یک شبه از بین نمی ره و باید صبر و تحمل داشته باشید و به خودتون زمان بدید.
دو تا نکته در مورد عوارض گریه زیاد: اول اینکه اطرافیانتون به این نتیحه می رسن که یا احساس ناراحتی شما خیلی سطحیه و اهمیتی نداره و اگر جدی هم ناراحت بشید و گریه کنید دیگه توجهی به شما نمی کنید و دوم اینکه ممکنه به این نتیحه برسن که شما از گریه برای راه انداختن مارتون یا جلب ترحم استفاده می کنید و فکر کنند که گریه شما در نتیجه احساس صادقانه نیست و فقط یک بازی و نمایشه. این مسائل رو در نظر داشته باشید و تمام سعی خودتون رو بکنید تا گریه بیش از حدتون رو کنترل کنید تا احترام احساساتون پیش دیگران حفظ بشه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)