با سلام
متاسفانه مثل اینکه من درست نتوانستم منظورم رو برسونید.
ببینید روش زندگی و حفظ بالندگی و رشد خانواده از این طریق ها نیست:
بحث،
امر و نهی،
توصیه،
راهنمایی
نصحیت
تهدید
برچسب زدن
قضاوت کردن
تحلیل گری
در این مرحله نیازی نیست شما تعهد بگیری
لطفا مجددا پستهای قبلی ام را مطالعه کن.
دقیقا من تاکید کرده ام که شما با شفاف سازی خودتون و تحریک قدرت حمایت گری همسرتان و درخواست کمک از او سعی می کنید او را متوجه شدت فشار وارد بر خودتان بکنید.
به نظرم شما باید هفته ای یک پست اینجا بزنید و بقیه وقتتون را صرف مطالعه و به کارگیری آنچه ما خطاب به شما گفتیم یا در مقالات سایت در این خصوص هست بکنید.
شما زیاد مضطرب و عجول و نگران هستید و این کارایی شما را کم می کند.
آرامش خود را حفظ کنید.
مدتی بدون اینکه اقدامی بکنید، مقالات تالار را مطالعه کنید.
پستهای ما را یادداشت برداری کنید.
تمرین کنید.
و کم کم عملی کنید.
نیاز نیست اینقدر با عجله بخواهید کاری کنید.
اما نکته مهمتر:
زندگی عرصه و بستری برای رفع نقص ها و رشد زوجین و بچه هاست.
در هر خانواده ای این نقص ها متفاوت هست و این رشدها فرق دارد.
در واقع ارزشهای یک خانواده به سخت کوشی و تلاشی هست که در رفع نقص ها می کنند.
هدف رفع نقص نیست. هدف تلاش در این زمینه است.
شما هم باید روش صحیح برای رفع این نقص را تمرین کنید.
اولین گام هم نقص خودتون هست.
عجول نباشید.
عصبی نباشید.
منفعل نباشید.
بلکه مسلط بر خود گامها را با بررسی بیشتر بردارید.











علاقه مندی ها (Bookmarks)