فکرمیکنم شمامثل برادرمن علاقه خیلی زیادی به خانمتون دارین وزیادی بهش میچسبین برای همین باعث دلزدگیشون شدین.بنظر من حقیر خانم شماازهمون اول علاقه چندانی به شمانداشته وکوچکترین اشتباهی از جانب شما باعث فاصله گرفتنش ازشما میشده.اگه حق طلاقو بهش ندادین یه مدت صبرکنین هیچ تماسی باهاشون نداشته باشین هرچند سخته براتون ولی دست رو دلتون بذارین.اجازه بدین خودش متوجه بشه میتونه از زندگیش دل بکنه یانه؟!واین مهم هم بامشاوره وعجزوالتماس بدست نمیاد.انشالله انچه خیرومصلحت خداست براتون پیش بیاد شایدچیزی که خدابرای ما بخوادخوشایند الانمون نباشه ولی به طورقطع بهترین تقدیرمونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)